2010. június 23., szerda

Praktika - Lucy Snowe nyakéke


Még mielőtt bárki is elkezdene gondolkodni rajta, hogy ki a fene az a Lucy Snowe, elmondom. A kedvenc könyvem, Charlotte Bronte - Villette c. könyvének főszereplőjét hívják így, s nem, nem volt neki semmiféle kalandja semmiféle nyakéke, egyszerűen megihlet az Ő személyisége, ezért gondoltam, hogy legújabb ékszerkémet az Ő tiszteletére nevezem el (és igen, ismét egy álmatlan éjszaka terméke Ő is).
A nyakláncot kb másfél órán át csináltam. Azért olyan sokáig, mert egy egyszerű csipkeanyagba ügyeskedtem bele a fekete szalagot. Az tartott a legtöbb ideig. Utána már egyszerűbb dolgom volt; elvarrni a két véget, hozzáerősíteni egy ugyanolyan fekete szalagot, és némi gumit, hogy később is teljesen simuljon a nyakhoz. Nézegettem, nézegettem, s arra gondoltam, hogy kellene rá még valamit, így kutakodtam a "kacatok" között, amikor rátaláltam egy évek óta törött nyakékem darabjára (az inkább sajnos csak az első képen látszódik, hála a későéjszakai fényképnek, meg mondjuk én is jó hülyén tartottam a fejem a képnél, elnézést :$...) . Beledugtam a két végét a fehér csipke 1-1 kiálló darabjába, majd alig láthatóan, vékony fehér cérnával is odavarrtam, nehogy később baleset érje szegény kis nyakláncomat. Egyébként furcsa, a legtöbb nyakékemet általában pantettel látom el, de valahogy most itt nem éreztem ideillőnek a patentot.
Így alakult hát ki a jelenlegi, "Lucy Snowe" nyakék formája.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...