2011. október 9., vasárnap

Díjat kaptam Annától ^^!!!


Díjat kaptam Annától ^^! Óriási nagy megtiszteltetés nekem Tőle - meg mondjuk mástól is ^^ - díjat kapni, így nagyon, nagyon szépen köszönöm a díjat ^^!! Az 5 ember pedig, akiknek továbbadom (megpróbálom nem ismételni magamat ^^, így akiknek a CherryonTop-ot adtam, őket megpróbálom nem beleszámolni, több-kevesebb sikerrel)...

1 - Gothic Beuty Blog - csak mert van egy olyan "bjútiblog", ami gothoknak (is) szól :)
2 - Poppy Vintage Jegyzetei - Poppynak már az előző díjat odaadtam, igaz a másik blogjának, de ez is egy nagyon klassz kis blog tőle, érdemes ide is benézni, főleg azoknak, akik testközelből szeretnék csodálni a vintage csodáit :) !
3 - Papírszerelem - azoknak, akik gyönyörűséges papírból készült csodákat szeretnének látni - vagy épp ötleteket meríteni :) !
4 - Kreatív Anyabanya - egy nagyon mókás kis blog, ami nem csak a "profi" kreatívoskodóknak segít vagy ad ötletet, hanem pl. sok tippet ad kismamáknak vagy anyukáknak, és bár én még egyik sem vagyok, szerintem jó pár dolgot osztállyal vagy csoporttal - esetleg unokatesókkal :D - is simán meg lehet csinálni
5 - Kapd el a pillanatot - a rengeteg imádott scrapbook-os blog közül az egyik, mert nagyjából mindet imádom, hihetetlen gyönyörűségeket képesek alkotni!

És ezen kívül persze még szinte az összes bloggernek ajánlanám, mert nincs olyan blog, ami ne lenne gyönyörű vagy különleges :) !

4 megjegyzés:

  1. Mennyi díjat kaptál az utóbbi időben! Gratulálok! Csak így tovább:-)
    En is annyira örülök mindkét díjnak, amit tőled kaptam! Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm ^^!! Én is csodálkozom, nagyon is :D , eddig elkerültek a díjak, most meg "rámtaláltak" :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a díjat, és amit róla írtál!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...