2012. január 22., vasárnap

Praktika - Átalakítások

Flippy ajánlására kipróbáltam a PhotoScape nevezetű programot, és azt kell mondjam, hogy NAGYON JÓ! Magyar nyelvű (is lehet), nagyon egyszerű használni, és nagyon látványos eredményt érhetünk el vele :) ! Még tanulgatom, de ezt is jó csinálni álmatlan éjjelen :))))

Új képem is van ^^, valahogy most úgy érzem, hogy ez a tökéletes kép. Hogy meddig marad meg ez? Jó kérdés! Csináltam egy másik képet is, szintén PhotoScape-el hülyéskedtem mindkettőn, megmutatom őket, szerintem jók lettek :) ...



Hogy miért hoztam ezt a két képet? Azért, mert bár annyira nem feltűnő, de két ékszer is van rajta - méghozzá olyanok, amik már régóta megvoltak, de pár napja kicsit átalakítottam őket, hogy még szebbek, hordhatóbbak legyenek :) !

És most, jöjjenek azok az ékszerek, akik ilyen sorsra jutottak :) !

Először jöjjön Ő (a képeken ő van a nyakamban, de annyira nem látszik ^^"). Eredetileg csak a csipke-szalag alap volt meg, a pókica pedig ilyen vándorló szegény, sehol sem tud megmaradni egyhelyben. Remélem most úgy érzi, hogy jó helyre került, és nem akar megint leesni :) ...
Eredeti nyakék



Ezt az új ollós fülbevalót szintén viselem a képen, és ő azért került bele az átalakításra kívánt dolgok közé, mert picit zavart az eredeti állapota - hogy csak egy szerelőkarikán lógott, ide-oda himbálózott. Nagyon zavaró volt. Ez így szerintem sokkal jobb :) !
Eredetileg az ollós fülbevaló



Még nagyon régen csináltam ezt a lógós fülit, de akkor még ismeretlen volt számomra a szerelőpálca fogalma, így most, hogy már "ismerem", feljavítottam őt is :) ...
Eredetileg a fülbevaló



Ő is hasonlóképp készült, mint az előző társa, és mivel szerintem szép, így meg is érdemelt egy felújítást :) !
Eredetileg a fülbevaló



Ő még nem volt sosem ékszer része, de szerintem belefér az "átalakítás" kategóriába. Igazából csak egy próbálkozás, "gyöngy-befogásra" és "medál-befogásra". Imádom az ilyen körbetekerős megoldásokat :) ... Hát, sajnos szegénykém nem lett a legjobb, szerintem azért nem, mert nagyon kemény drótot használtam :S ... A tetején lévő hurkot pl. alig tudtam meghajlítani. DE! ebből is tanultam, már tudom hogy nem szabad kemény drótot használni rá :) ...



És végül ők maradtak. Azért mutatom be csak őket, mert sose gondoltam volna, hogy ennyire jól fog sikerülni! Teljesen egyszerű hullámcsatokat átfestettem bronzos körömlakkal, és szerintem annyira jó lett az eredmény, hogy ezt biztos fogom hordani :) ! Eredetileg egy steampunk-hatású hajbavalót szerettem volna csinálni, de úgy döntöttem, hogy őket meghagyom ilyennek, a maguk nemes egyszerűségében legyenek szépek. Semmi extra, semmi felesleges giccs, csak a szép szín :) ...




Hát, rajtuk (is) ügyködtem az elmúlt napokban :) ... Kicsit hosszú bejegyzést lett, elnézést kérek érte ^^. A képeken egyébként nem nagyon sokat változtattam, csak egy Auto. képjavítást csináltam rajtuk, hogy szebben kijöjjenek rajtuk a színek :) ! Tényleg nagyon klassz kis program ez a PhotoScape :) ...

6 megjegyzés:

  1. Rohadt jó fotók!! :) Nekem főleg az első tetszik. És a pókos csipke nyakék valami gyönyörű! És a hajcsatok tényleg nagyon szépek lettek, nem mondanám meg, hogy nem gyári! :)

    VálaszTörlés
  2. OLLÓK! Q_Q Te honnan szerezted őket? Énisakarok! T-T De a többi is gyönyörű szép *-*

    VálaszTörlés
  3. Csináljékszeren voltak egyszer, le is csaptam háromra, azóta sajnos nem láttam őket :( ...

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy bevált a Photoscape, jók lettek a képek! :) A kreálmányok pedig gyönyörűek, főleg a Four our honor és a Tea-time tetszik. :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...