2012. február 28., kedd

I wish to be a victorian lady... - Cipők

Az "I wish to be a victorian lady..." sorozat második részét hoztam nektek, méghozzá az egyik kedvenc női témát - a cipőket vesszük elő ^^! Imádom ezeket a viktoriánus cipőket, csodálatos alakjuk van, ráadásul - szerintem az Óz meg hasonló mesék/filmek miatt... - engem mindig egy boszi cipőjére emlékeztetnek :) ...

Bordó cipő - szerintem ha én Dorothy lettem volna, ezt kértem volna a
glitteres cipőcske helyett :) ... Gyönyörűséges!
Az ilyen díszes cipőket biztos nem az egyszerű szolgáló lányok húzták fel...
Egy modern kori feldolgozás, de attól még gyönyörű. Okos volt az, aki kitalálta
hogy jó lenne olyan cipőket kitalálni, amik úgy néznek ki mintha két részből állnának...
Imádom őket, nagyon különlegesek :) ...
Szintén egy modern kori átgondolás, szintén két részből áll,
viszont kicsit talán giccses, de szerintem az elgondolás nagyon jó :)
Azért ehhez a cipőhöz biztos nem húznék bokáig érő ruhát...
Szintén modern kori kivitelezés, szintén "két részből álló",  ám ez már
kicsit visszafogottabb az előzőekhez képest - de hozzá se lenne szívem
földig érő szoknyát felhúzni, ahhoz túl szép :) ! 
Egy kis ünneplői/esküvői viselet - visszafogottabbak, mint az előzőek,
de nagyon tetszik a varrásuk... Ráadásul szerintem náluk is "perbitáskodnék",
és folyton mutogatnám a cipőimet, hogy mindenki lássa :) ...
Az egyik kedvencem - látott már valaki ilyen gyönyörűen megmunkált cipőcskét?
Ilyen szép hímzést? Hát, sajnos a mai cipőboltokban nem lehet ilyesmivel összefutni,
maximum rendelni/csináltatni lehet ilyen gyönyörűséget :( ...
Egy korabeli darab - és hajj... Szerintem ha ezt manapság felhúzná
valaki, azt se néznék ki, olyan gyönyörű... Maximum steampunknak néznék
olyankor az embert :) ... De ez a hihetetlen szép kimunkálás... Nem is találok rá szavakat :)
És a kedvencem ^^ - "elméletileg victorian" lolita cipő - gyönyörűség!
Azt hiszem ő is azok közé tartozik, amik már annyira borzalmasak, hogy az már
gyönyörű; hiszen kinek jutna eszébe egy sportcipőre csipkéket és gyöngyöket akasztgatni???
Azt hiszem senkinek - viszontez a megoldás gyönyörűséges... Komolyan elgondolkodtam rajta,
hogy veszek én is egy ilyen egyszerű, fekete cipellőt és felspécizem; beleszerettem ebbe a
megoldásba, hihetetlenül szép és egyedi! És nem is kis meló... De már régóta gondoltam hogy valami
cipellőt átalakítok, sose csináltam még, de nagyon érdekelne :)

Jó lett volna abba az időben élni... A cipők miatt már mindenféleképp megérte volna szerintem, hiszen annyira gyönyörűek... Tipikusan szerelem első látásra darabok!

Az FB szerint ha lottómilliárdos lennék, akkor a saját cipőmúzeumom vezetője lennék - már tudom hogy milyen cipők kerülnének bele :) ...

4 megjegyzés:

  1. Omg, a 3.-ik képen az a fekete lakk szépség O.O Uhh az nagyon bejövős!
    Hát, osztom, sokszor én is szívesen élnék a viktóriánus korban. Sokkal kifinomultabb volt a mostaninál. Igényesebb emberek, igényesebb ruhák. No, persze, annak a kornak is megvolt a maga hátránya[...]
    Össze kéne már hozni azt a Victorian Tea Party-t >.<

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igen... De sajnos lassan kezdem azt észrevenni, hogy a körülöttem lévő emberek közül senki se szeretne a mostban élni... Nem is okolom őket ezért, pont ellenkezőleg. De ha választhatnék, én ide mennék vissza ^^

      Hát, én egy olyanra el se mernék menni, mert csak sírva állnék egy sarokban a sok-sok szép ruhát nézve ^^

      Törlés
  2. Nagyon komoly cipellők, biztos van bennük munka!!:)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...