2012. április 20., péntek

Praktika - Zászlócskák


Gondolkodtatok már azon, hogy mivel lehet feldobni egy hétköznapi vacsorát/ebédet? A változatosságon kívül még egy apróságot tudok ajánlani - fogpiszkálók. Tipikusan azok a dolgok szerintem, amikre ha ránézünk, nem látunk annyit mint amennyi valóban bennük van...

Pirog - az orosz finomság orosz zászlókkal díszítve :)
Azt hiszem a fenti kép is jól mutatja, hogy milyen klassz egy kis apróság a finomságon :) ! Egyik barátnőm csinálta meg az egyik nemzetközi (az oroszon) a vacsoránkat. Hihetetlen jó ötlet ^^!


És a mai napon elkezdtük a záróplakátunkat csinálni, ahhoz az én feladatom volt kis zászlócskákat csinálni. Ők készültek (jobbról balra: orosz - cseh - görög - magyar - lengyel). Mindet kézzel rajzoltam, a görögön ez sajna eléggé látszik ^^", egyszerűen sehogy se sikerült a bal felső keresztet megcsinálni, 100xor újrarajzoltam, de sajnos nem sikerült eltalálni az arányait. Eszembe is jutott, hogy amikor elsős voltam, milyen sokszor kellett lerajzolnunk a magyar zászlót - vajon a görög gyerekeknek is le kell rajzolniuk a sajátjukat? Nem irigylem őket :( ...


Így a mai napomon őket gyártogattam, hogy rátehessük majd a plakátkánkra :) ... Majd arról is készítek egy képet, bár még nincs kész, az "alapanyagokat" csinálgatjuk hozzá :) ...

Azért, ha kedvetek lesz, próbáljátok ki a fogpiszkálókat feldobni ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...