2012. június 21., csütörtök

Creative Goth Summer Weeks: Fails/Bukások

Szerencsére nincs túl sok "bukásom", néha persze én is bénázok, de mindig kijavítom ezeket a hibákat. Azt hiszem két bukást tudok most felhozni, amit még nem javítottam ki. Ez pedig a süthetőgyurma és a felsőm.
(Fortunatelly i do not have many fails, sometimes I do something wrong of course , but i fix them. I think that I've got only 2 fails, what I didn't fixed yet. And thoose are the modelling clay and my top.)

Akkor a süthető gyurmáról - eddig egyszer próbálkoztam vele, néhány hónappal ezelőtt. Elég vicces volt vele dolgozni, de a sütés ... kész csapás T_T ... Valószínűleg túl sokáig sütöttem. Az egyik barátnőm figyelmeztetett előtte hogy nem szabad addig sütni, amíg a papír írja, de persze nekem sikerült így is túlsütnöm ügyes módon. Persze még nem adtam fel, szeretnék belőle pár dolgot készíteni majd.
(About the modelling clay - so, I tried it only once, a few months ago, and to work with it was quite fun. But, after baking ... total disaster T_T ... Probably I baked it too much. One of my friends warned me to do not beleive for the instuctions. And tried so hard, but ... finally, I overbaked it...I never give up! I wanna make some stuffs with it, too :))) )


A másik bukásom a felújított felsőm. Nem végeztem vele jó munkás, a csipke fel van pöndörödve. Igazából csak újra kell varrnom a szerelvényeket, és akkor már jó lesz, csak még nem volt hozzá kedvem ^^". De valószínűleg jövő héten megcsinálom.
(My other fail is my newed top. I didn't made a good work, and the lace doesn't look as I want it to look like. I just have to resew the silver part, and it will be fixed, but I don't have a mood to make it ... But I gonna make it, next week... maybe... )


Goth Mary Poppins
Jade

4 megjegyzés:

  1. Köszi a posztot!

    A pólót pedig épp le akartam másolni, a sütőgyurma gonosz, sok sikert a megszelídítéséhez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pólóhoz egy tipp - először a csipkét varrd fel, úgy nem fog elállni :D ... Én a lánccal és a gyöngyökkel-szerelőpálcákkal kezdtem, azért rontódott el :) ... Egyébként, kifordítva, összehajtogatva pakoltam be a mosógépbe, és túlélte! :))) Igaz, a láncot és a szerelvényeket "bőrvarró" cérnával varrtam fel, bár a csipkét és a gyöngyöket sima cérnával.

      De azért sok sikert, remélem fogunk róla látni képet :) !

      Törlés
  2. If you decide to try the clay again, it would sure be nice to see pics of it. :) And it would be great to see how that top shall become, especially what it really looks like as a whole garment, though the detail is pretty and I think it is a great idea to sew silver to the fabric.

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...