2012. június 19., kedd

Creative Goth Summer Weeks: Warm up/Bemelegítés (with some English part)

Ha Goth Mary Poppins elkezdte, akkor azt hiszem, hogy én sem maradhatok le :) ! No, meg nem árt ha az ember nem az utolsó pillanatra hagyja a dolgokat ^^!
(I'm going to make an  English part - So, If our host starts, i have to start, too :) ! )


Kezdjünk is bele :) ! Íme, az első feladat
(So, let's start it. Our first task):


Take a picture of the area in wich you usually work, and all the things you use. Do you have something to protect your dressess, or you just wear a "creative outfit?"
(Készíts képet arról a helyről, ahol általában dolgozol, és azokról a dolgokról amiket általában használsz. Van valami amivel megóvod a ruháid, vagy egy "kreatívkodós ruházatot" viselsz inkább?)


Hát, elég sokmindenbe belekóstoltam már életem során a kreatívkodó dolgokat illetően, ezért nem kicsi helyet foglal el nálam. Igazából 3 helyen szoktam "dolgozni"
(Well, I do a lot of creative things, this is why I have so many things... I usually works in 3 places...)


...a nappalinkban (a kanapén, ahol most is ülök/fekszem :D )
(... our living room - in our sofa, I'm sitting here, too )




... az ágyamban
( ... in my bed) ...



még nem mutattam itt ezt a két párnát, hiszen mind a kettő már nagyon régi, de ők
is velem alszanak, mindkettőt én gyártottam :) ... A macis párnát kb. 8-9 évesen egy táborban,
míg a denevéres párnácskát jó pár évvel ezelőtt, egyik legelső varrásom :) ...
(Here's 2 of my handmade pillows ^^. The bear-head was made when i was 8-9 years old, and the
"bat-pillow" was made a few years ago, when I started sewing)
... vagy az asztalomnál (jobban mondva mind a 3 asztalomnál :D ). 
(... or at my desk - i have 3 desks, and both of them are involved to my creative-life)




Ez leginkább kedvtől függő, vagy hogy mit csinálok közben (pl. TV-zés - nappali, zenehallgatás - asztal, filmnézés - ágy)
(It depends on my mood or what else am I doing while crafting - for example, if I'm watching TV, I'm at my living room, if I'm lisening music I sit at my desk, or if i'm watching a movie i sit at my desk)


Hogy mit hol tartok? Egyetlen kivétel van, ami nem ott van, méghozzá a varrógép, ami a nappaliban pihen (az anyagaim is a nappaliban vannak, a nagy szekrényben.
(and where do I put theese things? Most of them at my room, except my sewing machine, which is at the living room ^^)




A szobámban több asztal is van. Az egyik mellett, a falnál áll két tábla, amiket még a múltkor vettem, hogy majd felhasználom őket, de még nem jutottam el odáig. Először inspirációs táblát akartam belőlük, de apukám leszidott, hogy azt nem lehet, így valószínűleg egy nagy fülitartót csinálok belőlük... még nem tudom :D ...
(So, there's more tables at my room. One of them is next to the wall, where's two plat, what i bought a few weeks ago. I wanted to make an inspiration-wall, but my father didn't let me do, he is going to buy me a real board for it. So, now, I'm planning to make some "earring-holder", but I'm not sure about it...)




A kis asztalon vannak a drótok...
(In my little table, there are my wires...)




... és egy kis "pukkasztó" :D , plusz karton. A pukkasztót csomagküldéskor szoktam használni, míg a kartont sablonok készítéséhez.
(... and some "bubbled" stuff - ok, i didn't know the real name of it in Hungarian, lol -, plus some carton. I use the bubbled stuff for sending creations, and the carton for templates)




Az asztalomon picit több dolog van. Például egy konyharuha is, amit Vegazus ajánlott (ha jól emlékszem), pl. gyöngyfűzéshez ideális, nem gurulnak le róla olyan könnyen a gyöngyök :), de van itt még egy kis papírtányér is, amibe a csillámot szoktam szórni, hiszen félbehajtva könnyen vissza lehet szórni a tárolójába ...
(In my big table there are some stuffs. For example cloth, wich I use for beads, which was recommended by Vegazus, if I'm right, because the beads do not run out of it. There are some paperplate, too, what i use for glittering)




... de vannak itt cérnák, tűk, ceruzák, centi, szemceruzák is :D , tollak, "firkálós-papír", mindenféle ékszerke, fülbevalók...
( .. but there are also some thread, needles, pencils, pens, some paper, some jewels, earrings, etc...)



... még több füli :D , egy nyuszi-sablon ^^, gombtartós üvegcske, "cérna-összeszedő" (maradék cérnát szoktam ide tenni, hogy ne kelljen 3 másodpercenként a kukához rohanni :D ), pár plusz apróság... 
(... and some more earrings :D , a bunny-template, some bottle for the buttons, and some other small stuffs...)


... de vannak itt még ecsetek, különlegesebb tollak, kártyák, radír :D , még több apróság (pl .glitter, FIMO, textil-díszítő, stb.)... 
( ... but there are some more brushes, special pens, postcards, rubber, and some other little things, for example glitter, FIMO, textile-dye, etc...)



... a billentyűzettartó is ki van használva, itt nem túl gyakran használt cérnák, mindenféle tasak...
( ... the keyboard support is also used, i keep there some other threads, some other packet... )




... és egy határidőnapló is, amibe általában terveket/gondolatokat szoktam lerajzolni/lejegyezni...
( ... and there's always a little copybook with some of my plans ... )




... az asztal alatt vannak a sulis mappáim, és két cipődoboz - az egyikben a ragasztópisztolyok, a másikban pedig a filcek...
( ... under the table, there's my school stuffs, and two boxes - one of them are my glueguns, and in the other box there are some "filc"... )




... a kis asztalkán még több dolog van :D , pl. sok apró tartócska (amik még üresek), könyvek, egy tükör, tapétacsíkok, tolltartók...
( ... in my little table there are some more stuffs, for example a lot of empty cases, books, a mirror, wallpaper strips, penciscases... )




... már nem üres dobozkák (van pl. a gumis cérnáknak, fa csipeszeknek, stb), ollók, fogók, nyújtórúd, kés, szalagos dobozka...
( ... some not empty-boxes :D - they are full of "rubber threads", wooden clips, etc. -, sissors, pliers, a knife, a box full of ribbons and laces... )




... gyöngyökkel teli dobozka...
( ... a box full ot beads ...)




... apró szerelékekkel teli dobozkák (pl. flitterek, csengőcskék, szerelőpálcák, szerelőkarikák, akasztók, kapcsok, stb.)
( ... and some more boxes for the little parts - for spangles, bells, tabs, etc ...)




Fúúú, szinte belefáradtam ennyi mindent lejegyezni :D ... Nem kevés dolgom van ^^".
(Wow, I get tired for writing so many things down :D ... I've got a lot of things ^^" ...)


És hogy mit szoktam viselni? Általában "itthoni" ruhát, esetleg pizsit, mikor mit. Semmi extrával nem védem a ruhát (mert hát minek :D ?), bár nem is szoktam nagyon "koszos" munkát végezni. A legtöbb kosz pár extra cérna vagy fémdarabka, de semmi nagyon maszatolós :) ...
(And what about my outfit? I usually wear some house-clothes, or PJ. I do not protect it, but i use nothing what make mess.)


A többiek/The others:
Goth Mary Poppins
Jade

7 megjegyzés:

  1. Hű, kábé kétszer annyi jópofaságod van mint nekem!

    A párnák tök cukik! Nekem egy lassan 20 éves Brumi macim és egy Ambrose (Bierce után) nevű plüsscicám van. :D Sose növünk fel, csak megtanulunk nyilvánosan viselkedni, igaz?

    Esetleg le tudnád fordítani angolra, zárójelben a magyar után? A másik lány finn, és mint ilyen nem ért magyarul. Azt hiszem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D ... Így végignézve tényleg rengeteg cuccom van, pedig annyira nem is tűnik soknak nekem :D ...

      Gondoltam én is az angolra, első lépésben mondjuk betettem egy Gúgli fordítót (ami viccesen fordít :D ), de szerintem este lefordítom őket :) ...

      Törlés
  2. A legizgibb a napló volt mind közül! :) A második helyezett pedig valóban a két állatos párna. :) És igeeen, a konyharuhát tényleg én ajánlottam! :)

    VálaszTörlés
  3. Gosh! You have so much cool stuff. :D And that green fabric in the picture of the sewing machine looks very pretty and all those earrings are fabulous!

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...