2012. június 8., péntek

Praktika - Csipke karkötők

Igencsak fogyóban voltak itthon a elasztikus csipkéim, így a rövidáruboltot is felkerestem. A picit gonosz néni volt benn (nem tudom miért, de olyan gonosz "Minek jöttél te ide?" érzésem van tőle mindig), de most viszonylag aranyos volt. Mint kiderült nála külön kosárban vannak a gumis csipkék, aminek nagyon örültem, vagy fél órán át ott nézegettem őket :) ... Végül két különleges színűre esett a választásom - egy csokibarna és egy törtfehér színűre.


A csoki barna egész sötét, szinte már fekete, de ha az ember rápillant hamarabb ugrik be neki egy nagy tábla csoki mint a medvecukor :) ...


A törtfehérben némi rózsaszín is felsejlik (nem ennyi mint a képen).


Sajnos a kamera nem adja át igazán a szííneiket, de remélem azért sejthetők :( ...

Ilyen szépeket lehet belőle készíteni, körülbelül 3 perc alatt :) ... (itt már valahogy "valódibbak" a színek).



Pár közelebbi kép a törtfehérről, felvéve...




... és a csokibarnáról is, felvéve ...




Azon gondolkodtam, hogy szeretnétek erről tutorialt? Banálisan egyszerű, eddig csak azért nem csináltam, de lehet valakinek segítene homlokára csapni, hogy te jó ég, ez ilyen egyszerű? :D Ezt csak saját példámból mondom, mert rengeteg egyszerű tutorialt is végignéztem már, és mindig homlokomra csaptam, hogy te jóó ég, ez ennyire könnyű?
Tehát, ha kedvetek van szívesen csinálok róla tutorialt, tőletek függ :) ...

2 megjegyzés:

  1. Csinálj tutorilat kérlek,hátha éppen az egyszerű dolgon csúszom el.NAGYON tetszenek!!!!Én gyűjtöm a csipkéket,odavagyok értük!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben ^^!

      Én is csipkemániás vagyok :) , meg tudlak érteni :) ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...