2012. június 5., kedd

Praktika - Nyuszika ajtódísz (+tutorial)


Ahogy böngésztem a netet nagyon édes kis képre bukkantam - naná, hogy nekem is kellett egy ilyet készítenem :D ! Aki már régóta követi a blogot, az tudja, hogy nekem a legjobb gyógyszerem az alkotás, és most szükségem is volt rá... A csütörtöki vizsga... teljes kétségbeesés, pedig még van időm. No, majd kiderül akkor!
Ráadásul rettenesen régen közöltem tutorialt, holott eredetileg emiatt hoztam létre a blogot :D , így most egy turialos posztot készítettem :)

Az inspirációt adó kép ^^
Imádom  ezt a képet, olyan helyesek ezek a nyuszik :))) 

Első lépésben készítsünk kartonból sablont. Sablonként én mindig kartont használok, minden kis kartondarabot elrakok, például a papírokat körbefogó kartont, néha füzetborítókat is, szerintem a kartonnál nincs jobb sablon-alapanyag. A nyuszi fejét egyébként egy pohár adta, a füleit külön rajzoltam meg (azoknak is volt sablonjuk, amiket ráillesztettem a fejre), majd kapott szemecskét és egy szemkötőt is. 
Aki nem mer magától rajzolni, keressen rá Google-n, rengeteg édes kis nyuszis sablon található fenn, persze a többségük Húsvétos, de ez szerintem különös jó



Ezután szépen kivágjuk a dolgokat filcből (a fejből kettőt, tükrösen, a többiből egyet). Eredetileg lila nyuszit szerettem volna, de sajnos nem volt már itthon lila filcem, nem akartam se kéket, se zöldet, így maradt a barna :) ... A filcre általában egyébként ceruzával rajzolom a sablont, de a fekete filcre általában fehér vagy piros szemceruzával. Picit maszatol, de jól látszik rajta :) ! 


Ezután az egyik fejre rávarrjuk a szemet és a szemkötőt. 


Majd egy vastagabb cérnával varrjunk neki orrocskát és szembogarat. Hát, nekem elég cicás fejű nyuszim lett :D , pedig amolyan "vad" nyuszit szerettem volna :D ...


Ezután pedig már csak a két fejet kell összevarrnunk :) , esetleg valami kis plusz szalagot, kötőt is szeretnénk rávarrni ,azt is ebben a lépésben érdemes szerintem. Én egy kis szalagot tettem rá, hogy majd fel lehessen lógatni...


... és így került fel a kilincsemre, hogy ott vigyázzon rám :) .




Még gondolkodom, hogy kapjon-e hajat vagy egy szép masnit a kobakjára, de arra még aludnom kell egyet :) ...

Ui: Ha most a Totiral fülecskére kattintotok, akkor még nem találtok túl sok mindent, de nyáron majd a már fenn lévő posztokhoz is hozzáadom :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos lett^^ Én egy denevért próbáltam hasonló módon, de úgy tűnik egy egyszerűbb mintával kellene kezdenem :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh, a denevér se olyan durva szerintem, én már csináltam párnára denevérmintát, és szerintem az én következőm is az lesz, csak kell hozzá még fekete filc :D ...

      Törlés
  2. Nagyon jó!!! Újdonsült unokaöcséimnek lehet hogy készítek majd ilyet! :) Köszi a leírást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem majd megmutatod :))

      Törlés
    2. Persze, hogy megmutatom! Csak még át kell gondoljam hogy tényleg készítsek-e, mert bátyámék azt mondták, hogy már túl sok plüss állatuk van, ne vigyünk többet. És hát ez mégiscsak nagyon hasonló ajándék lenne.

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...