2012. szeptember 11., kedd

Praktika - Újabb fülbevalótartó (New earring-holder)


Nagyon kellett már egy új füli-tartó, mert a többi már betelt. Nem hezitáltam sokat, meg is gyártottam ezt a kis szépséget :) ... Szívekkel, csontvázakkal, és egyéb édes dolgokkal ^^!

I needed a new earring-holder, because the others get full. I didn't hesitate too much, just made this lovely one :) ... With some heart, skeletons, and other lovely stuff ^^! 


Közeliek / Closeups



Olyan aranyos lett *,* ... Beléje szerettem :)))) ....

It became sooo lovely *,* ... Fall in love with it :))) ... 

14 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes, jól néz ki!:)
    Kartonpapír van bevonva ezzel a fehér mintás anyaggal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :) ! Két réteg kartonpapír összeragasztva, és ez ilyen Tesco-ban vásárolható csomagolópapír, de szerntem gyönyörű :) ... Ez is kicsit vastagabb, mint az átlagos csomagolópapírok, így kicsit megszenvedek az átlyukasztással, de szerintem megéri ^^

      Törlés
  2. So those skeletons in close-ups are decorations of the board, not earrings? Anyways, they are very pretty! Love the way you arranged them. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks ^^!

      No, they are not, just only the wings, and the roses, and the other "dots" :)
      The skeletons (they are simple printed pictures) and little charms are glued there :)

      Törlés
  3. Ez nagyon jó!! Kedvet kaptam én is ilyet készíteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ennek örülök :) ! Mindenképp mutasd majd meg :) !

      Törlés
    2. Hát nem lett túl szép, így nem merem megmutatni. Még gondolkodom rajta, hogy tudnám megszépíteni.

      Törlés
    3. Ó, sajnálom... Pedig érdekelne :) ...

      Törlés
    4. Még tervben van a javítása, de egyelőre nincs rá se időm, se ötletem. A csomagolópapírt egyébként a teljes felületével ráragasztottad, vagy csak hátul visszajtottad és celluxoztad?

      Törlés
    5. Csak a hátán! Amikor a teljes felületét ragasztottam, akkor mindig csúnyán behullámosodott :S ... kis ragasztópisztály a szélekre, meg cellux csodákra képes :)))

      Törlés
    6. Értem, köszi! Viszont akkor ahol a ragasztó van, ott gondolom nem tudod átszúrni.

      Törlés
    7. Hát, igazából már minimális ragasztót használok, meg oda szoktam a "képeket" tenni :D , de a kartont így is nehéz átszúrni néha :S ... De legalább tartós :) !

      Törlés
    8. Megvan, elkészült az enyém is! :) http://vegazus.blogspot.hu/2012/09/fulbevalo-tarto.html

      Törlés
    9. Le is csekkoltam! :) Nekem tetszik :)

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...