2013. január 14., hétfő

Praktika - Zoknik

Tegnap este (valójában az elmúlt pár nap :D ) átnéztem a fiókjaim, és kidobtam a régi, megtartani nem érdemes ruhadarabjaim. Közben a kezembe akadt néhány pár zokni, akik jobb sorsot érdemelnek :))) ...

Az első egy "combzokni", Angliából kaptam :) úgy döntöttem, hogy egy egyszerű kis masnit kap, mert már az is igen csak feldobja :)) .



A következő zokni még sosem volt rajtam, abban sem vagyok biztos, hogy mióta van meg :D ... Neki csíkjai is vannak :) , a csíkok végére szintén 1-1 masni került, igaz, őket egy másik kidobásra ítélt zokniról szedtem le és tettem át rá :) .



A harmadik zokni szintén egy Angliai combzokni, akit kicsit feldobtam csipkével és masnival. Elég nehéz volt fényképezni, mert a csipke nem úgy nyúlik, mint a zokni, így abból nagyobb kellett mint a zokni átmérője. Nem tudtam, hogy ez a kis csipke ennyire fel fogja dobni, de nagyon örülök neki, hogy kipróbáltam, mert nagyon tetszik a végeredmény :) .



Így lehet feldobni néhány aprósággal pár zoknit :)) ...

2 megjegyzés:

  1. Honnan szerzed a csipke anyagokat a cuccokhoz? =) Amúgy nagyon jófejek =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^^!

      Méteráruboltba akadtam rá, mint elasztikus csipke ^^

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...