2013. április 16., kedd

Könyvajánló - 1000 Egyedi Ékszer

Még Karácsonykra kaptam ezt a könyvet, de azóta nem írtam róla, pedig megéri :) ... Sokat nem tudok róla mondani, hiszen ez inkább egy album, mint könyv. 1000 egyedi ékszer képeit nézhetjük meg benne, ráadásul kategóriákba sorolva (pl. drót, szövet, műgyanta, stb.), bár legalább egy nap kell hozzá hogy az ember normálisan végig tudja őket nézni :) ... És ha végzett a könyvvel, akkor tuti hogy óriási inspirációs dömpingje lesz!



Hoztam néhány belső képet is :) ... Ami érdekes nekem, hogy ahányszor eddig végignéztem ezt a könyvet mindig újabb és újabb apró részleteket, apró ötleteket sajátítottam el, mindig alkotni támadt kedvem utána ^^... Nem meglepő módon :))) ...





Ami vicces, hogy csak nemrég fedeztem fel, hogy a könyv utolsó pár oldalán egy kis segítséget kapnak az alkotni vágyók, néhány alap-fogást írnak le részletesen - pl. hurkot, fülbevalóalapot, kapcsot, stb, hogyan készíthetünk el otthon magunk is.



Hasznos kis könyv, nagyon szeretem ^^ ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...