2013. április 7., vasárnap

Majdnem elmaradt Vasárnapi DIY

A múlt héten tavaszi szünetem volt, ebből is látszik, hogy tudtam alkotni :))) , tudtam blogolni, tudtam facebookon is aktív lenni, illetve - hogy mivel a napokkal nem kell foglalkozni, így kis híjján el is feledkeztem a vasárnapi DIY-csomagról! De most pótoljuk :)

Mint mindig, most is a forrás a pinterest.com

Diszkó-gömb régi/rossz CD-kből

Fogpiszkáló-dobozka

Filc könyvjelzők

Különleges, egyedi, egyszerű nyakék

Különleges, gyönyörű masnis hajgumi

Masnis-gyöngyös karkötő 

Gyönyörű melltartó *,* 
Hasonlót már én is csináltam, hamarosan be is mutatom nektek ^^

Kreatív szobafestés

Bár a Húsvét már elmúlt, ez a halálcuki nyuszis süti bármikor jó lehet :)

Hímzett rózsa

Pöttyös körömfestés egyszerűen 

Egyszerű, mutatós táska 

Jópofa táska

Egy ing új élete :) ... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...