2013. június 21., péntek

2013 nyári projekt - Praktika Péntek - Felső átalakítás tutorial

Végre valami, ami saját :))) ...

A kiindulópontunk egy felső és sok-sok csipke :) . Egy teljesen egyszerű, fekete felsőt használtam, amit ebay-ről vettem, és mivel "one size" volt kicsit még hozzá kellett tennem. Ehhez kellet sok-sok csipke :) ...


Első lépésben levágjuk az összes összevarrást - a felső két oldalán és a vállaknál is, majd behajtottam és elvarrtam az anyagot.
A válli részhez egy kis csipkét varrtam, duplán, ugyanis pont ilyen széles csipkém nem volt. Ezt kézzel csináltam meg, úgy egyszerűbbnek tűnt, ugyanis először géppel próbálkoztam, de nehéz volt ilyen finom és rövid ideig tartó varráshoz a géppel dolgozni.
A csipke két végét a váll kettévágott részeihez varrtam, majd középen is átfutottam rajta, hogy majd később "ne nyíljon szét", és úgy nézzen ki mintha a csipke egybe lenne.


Ezután fogtam egy kis anyagdarabot és az elvágott derekak végeihez varrtam. Ez a lépés "bevállalósabb" lányoknál kihagyható. Eredetileg én is ki akartam hagyni, de rájöttem, hogy zavarna, ha csipke alatt kilátszódna a bőröm, így szükséges volt.


A plusz cérnákat szépen levágjuk :) - ezt a részt utálom a legjobban!


Ha felvarrtuk a két anyagdarabunkat a felső széleihez akkor jöhet a csipke. Ez picit macerásabb volt nekem, ugyanis nem bírtam a varrógéppel átvarrni az egész anyagdarabot, így egyik, illetve másik feléről varrtam fel a csipkét. Picit időigényes volt, de azt hiszem megérte. :)


A kész csipke felvarrva ^^


A művelet szerencsére egyáltalán nem bonyolult, és úgy gondolom hogy meg is érte a végeredmény miatt :) ...


1 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...