2013. augusztus 16., péntek

Műhelytitkok - Mostanában beszerzettek

Mostanában elég sok szépséget sikerült beszereznem, de most éppen csak a kedvenceim mutatnám be nektek :) ... 

Az egyik, ez a  rengeteg antik gomb. Mamám egy kidobásra ítélt zakójáról származnak. Nekem nagyon tetszettek, ezért gyorsan le is vagdostam őket :) ... Hogy mi lesz további sorsuk még én sem tudom, de valami biztosan lesz ^^... 


A másik adag szépség ebay-ről származik. Nem tudok rájuk mondani, csak azt hogy gyönyörűek! Imádom őket. Annyira nem sajnáltam értük a pénzt, szerintem megérte az árát, bár azt picit sajnálom, hogy elméletileg a rózsaszínhez is fehér csipke járt volna...


... de ez a sötétkék valami isteni... :3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...