2014. január 12., vasárnap

Szerelmek eBay-ről :) - Harisnyák, leggingsek, zoknik

Nagyon rég csináltam már ilyen posztot, igaz, mostanában ritkán is vettem valamit ebay-ről, de gondoltam most mutatok már dolgot, amibe beleszerettem ^^ ...

1. Cicás harisnya :3 
Link - 2XL-hez - Regular-size-hoz
Ahhh, imádom, annyira cuki ^^ ... Kis helyes cicák, ráadásul hátul farkuk is van ^^! Egyáltalán nem vagyok macskabolond, de ez ... :)))) Ennek nem lehet ellenállni ^^

 

2. Barokk mintás harisnya 
Link - XL-hez 
Shadow and Light-on volt még a jó múltkor erről kép, ha jól emlékszem, persze azóta benne van a Watch list-ben, de persze még nem rendeltem meg szegénykémet azóta se, pedig igen erős vágyam van rá, hogy az enyém legyen ^^ ... (Igaz, a feketéből egy ideje hiány van, várom hogy újra legyen ^^...)


3. "Combfixes" harisnya
Link - One-size 
Szintén egy olyan harisnya, ami már régóta fenn van a listán. :) Egy fekete, egy fehér, tökéletes ^^! 


 

4. Fekete-fehér csíkos combzokni
Link - One-Size
Régóta szeretnék valami hasonló, de inkább vastagabb harisnyában lenne az igazi, de ő sem rossz :3 ...



5. Csipkés harisnya
Link - One-size
Az "ebay-es korszakom" első felében fedeztem fel ezt a harisnyát, de azóta se vettem meg - az ok, hogy bár baromira tetszik, picit félek az anyagától, láttam 1-2 közelebbi képet, ott furcsának tűnt :-/ ... 



6. Valami furcsa színű, vastagabb, egyszerű harisnya 
Ehhez nincs link, mert elég sok ilyet lehet találni :) ... Sokszor eszembe jut, hogy milyen klassz lenne, ha a "fullfekete" szett mellett a szoknya alól valami furcsa színű harisnya kandikálna ki. Van már kék,  lila, bordó, meg egy sötétből világos zöldbe átmenetes harisnyám, mindet nagyon szeretem, mostanában gondolkozom egy másik szebb zöld, esetleg valamilyen sárga harisnya is elkelne a szekrényben :) ... 

4 megjegyzés:

  1. Így, ebben a sorrendben fogadnám el mindet :3 Az ötödiket nemrég fedeztem fel, és ajj, milyen jó kis mintás cuccok vannak ezer forint alatt, észveszejtő :P Lassan érik nálam is egy újabb ilyen bejegyzés... ígérd meg, hogy többször posztolsz ilyen témában, bár nehéz megmondani, hogy olvasni jobb érzés-e az ilyesmit vagy inkább írni :))
    Egyébként nekem egy rózsaszínes püspöklila (?) harisnyám van, ilyen fekete megnevezhetetlen viktoriánus-életképes mintával, na az pl simán beleférne a "Valami furcsa színű, vastagabb" kategóriába, csak nem egyszínű... de nagyon szépen fel tud dobni egy egyszerűbb fekete szoknyás-kabátos szettet. Mondjuk nem tudom, mennyire érdekel, csak eszembe jutott :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írni vagy olvasni ... Jó kérdés... Is-is :D Hát ha még végtelen pénzem lenne, az még jobb lenne XD ...
      Hmmm... püspöklila :3 ... Imádom ^^ Beszélhetünk majd róla ;)

      Törlés
    2. Pedig nem is olyan vészesen drágák, próbálnánk meg csak egy fehérnemű-üzletben... bah :D

      Törlés
    3. Hát, igen ^^" ... Nálunk is volt olyan, hogy majdnem leszakadt a pofám, már elnézést a kifejezésért, de egy viszonylag egyszerű, egyszínű harisnyáért 4-5 ezer forintot elkérni ... O_O

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...