2014. március 17., hétfő

17. nap - Milyen volt az első koncerted/fesztiválod?



Legelső koncertélményemet 15-6 évesen szereztem, másodikos gimisként :) , akkor voltam először SZIN-nen (előtte is voltam már "koncerteken", de azok gagyik voltak, így nem számítottak :D ), és valami hihetetlenül különleges élmény volt számomra. Mind a 3 napra vettem jegyet, de a legfontosabb az volt nekem, hogy olyan régi nagy kedvenceimet láthattam akkor ott, mint az Alvin és a Mókusok vagy a Depresszió. Arról nem is beszélve, hogy baromi nagy szó volt akkor nekem, hogy egyedül mehettem el, és hát szétpogoztam az agyam :D ... Csúnyán hangzik, de akkorát tomboltam ott ... Hihetetlen volt ^^.


Ami furcsa, hogy erre kb. 2 évre ismét elmentem a Szin-re, akkor már egy sráccal, akivel 1,5 évig együtt voltam. Nem tudom miért, de az valamiért nem maradt meg ennyire, pedig akkor a Within Temptation-t láthattam élőben. De valahogy mégsem volt az igazi. Nem éreztem szabadnak magam, nem tudtam tombolni... Szívesebben emlékszem vissza az első SZIN-emre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...