2014. április 12., szombat

Nagy alkatrész-beszerzés

Megint sok szép újdonságot sikerült beszereznem ^^ ...

Kínából jött ez a pár újdonság :)


A kedvencem ezek a virágos távtartók ^^ . Nem nagyon használok ilyet, de miattuk elkezdek ^^!


Egyik kedves ismerősömet megkértem, hogy szaladjon be nekem szegeden az egyik boltba, és vásárolja fel a gyöngy-készletet X) ... a színek meglepetések voltak, fehéret és feketét kértem csak egyedül (sajnos fekete nem volt :( ), a többit rábíztam a lányzóra :) . Szerencsére nem kellett csalódnom ^^!



A következő szépségeket pedig CSÉ-ről rendeltem :) . A kis üvegcsékre már nagyon ki voltam éhezve ^^








Mostmár semmi sem állíthat meg abban, hogy alkossak ^^! Mint mondtam, tegnap lenyelvvizsgáztam (remélem sikeresen ^^), most már picit aktívabb is leszek, ahogy ígértem nektek :) !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...