2014. november 26., szerda

Self-esteem challenge - 4. Amit jónak tartok a személyiségemben

Szintén egy jó nehéz kérdés szerintem. Az ember ilyenkor próbál magába nézni, próbálja kideríteni, hogy vajon mit értékel saját magában a legjobban. Ebben pedig mindig is borzalmas rossz voltam.

Azt hiszem nehéz is megfogalmazni pontosan azt, ami jellemzi az ember lányát, pontosabban főleg a tetteit, és próbálja egy szóban kifejezni - azt hiszem az én esetemben ez nem, mint a "jóság". Mert bizony, amit mindig is gyűlöltem másban, az a gonoszság volt, ezt elviselhetetlennek találom mind a mai napig. És mivel ennyire "ellenségem" ez, gondoltam az ellentéte megtalálható bennem. Jobb esetben :) ...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...