2014. december 3., szerda

5 (+1 ^^) kedvenc rajzolt személy

Valószínűleg tudjátok, hogy eléggé kedvelem a képregényeket, animeéket, mangákat, meséket, rajzfilmsorozatokat, stb. Így a mai feladatnál arra gondoltam, hogy megosztom az 5 legkedvencebb rajzolt személyemet :) ... Szándékosan nem "hőst" vagy "főhőst" írtam :) ...

1. Nemi Montoya 
Nemi nem más, mint a dilis goth lányzó, aki igazából ott lakik mindannyiunkban :) ...

[Link]


2. Vadóc (X-men Evolution)
X-men nagy kedvenc nálam, főleg Vadóc miatt (kivéve a filmekben... ott nagyon elcseszték szerintem a karakterét...). Imádom :)


3. Brian és Stewie (Family Guy) 
Eredetileg igen, külön-külön személyiségeket szerettem volna felsorakoztatni, de ez a páros annyira jó (bár meglehet egyeseknek kissé klisésen hat a kisbaba-kutya párosítás), de mégis annyira jók ők ketten :) ... Nagyon bírom azokat a részeket, amiket róluk írnak ^^ ...


4. Aang (Avatar The Legend of Aang)
Avatar is nagy kedvenc, állati jó a világ, ahol játszódik, nagyon ki van találva. Aangot leginkább a nála egyszerre fellépő komolyság és gyermetegség miatt szeretem, sokat hozzátett a sorozat hangulatához a bénáskodása, viccei :) ... (A Korrát meg igen ,el kéne kezdeni nézni...)


5. Momoji Noda (Cat Street) 
A Cat Street egy olyan manga, ami azt hiszem hatalmas hatással volt az életemre és a gondolkodásomra, úgymond új alternatívákat hozott létre bennem (pl. szerintem ennek köszönhető a nyitottságom az alternatív iskolák iránt is). Momoji Noda pedig nem más, mint a tökéletes gothic lolita számomra. Megvan a saját stílusa, maga készíti el ruháit, és ha elképzel valamit, azt véghez is viszi :) ... Újrakéneeztisolvasni...



Ők azok, akik belopták magukat a szívembe a stílusuk, személyiségük miatt :) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...