2014. december 14., vasárnap

5 kedvenc goth (-féle) férfi szereplő

1. Ollókezű Edvárd 
Először kb. 5-6 évesen láttam ezt a filmet, titokban persze, mert hogy ez egy "félelmetes" film :) ... Hát, én ott és akkor szerelembe estem, és megfogadtam, hogy Edvárd lesz a férjem :D ... Nagyon szeretem, még mindig egyik kedvenc... meg hát... Johnny Depp és Tim Burton... :)


2. E. A. Poe 
A 2012-es A holló (ez a holló nem az a holló, ez The Raven, az meg a The Crow, csak éljen a magyar nyelv, egyiket se akarták Varjúnak fordítani...) egy érdekes, Poe-történetet mesél el nekünk, amelynek főszereplője abszolút jó választás volt, hiszen John Cusack szerintem egy hihetetlenül jó alakítást nyújt nekünk :) ...


3. Richmond
A The IT Crowd (magyarul Kockafejek) sorozat Richmondja egy egyfajta görbetükör a gothokról, de semmiféleképp sem sértő vagy bántó, az ember képes úgymond önmagán nevetni :) ... A vörös ajtó mögött sokáig rejtőzködő, korábban a felsővezetői réteghez tartozó Richmond egy nap rálelt a Cradel of Filthre, és a jófésült, jópofa férfiből egy igazi gothhá vált, aki egyszerre Dracula és Frankenstein keveréke :) ... Szegény hiába próbál normális lenni, nem igazán megy neki, de nem is baj, hiszen őt így kell szeretni ^^ ...


4. Perselus Piton
A Harry Potter bájitaltan tanárát már a legelső könyv óta imádom :) ... Az, hogy Alan Rickmant választották meg a filmbéli szerepre, abszolút hozzátett még a Piton-imádatomhoz ^^...



5. Ichabod Crane
Szintén egy Depp-Burton párosítás egyik szerelemgyermeke, hiszen az Álmosvölgy legendájának főszereplője, a külvilág számára kissé "furcsa" nyomozó, Ichabod szintén egy szerethető, minden mértékig goth férfi szereplő :) ... Meg hát ... Depp... :D


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jókat írsz :) Tim Burton és Johnny Depp nekem is nagy kedvenceim! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen ^^ ! Örülök, hogy örömöd leled benne :) Szerencsére én is ^^

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...