2014. december 12., péntek

5 kedvenc stílus, ami nem kifejezetten goth (de attól még köthető hozzá ^^...)

A stílust itt eléggé szabadon értelmeztem, ezt nézzétek el nekem :) ... Inkább egyfajta szimpatikus "életfelfogásokat", "világszemléleteket" próbáltam felsorolni.

1. Victorian 
Azt hiszem mára picit már "összesült" a goth stílussal, de én még itt különállóként tekintek rá.. mert hát Ő az alap, az édesanya, a minden :) ...



2. Lolita 
Ha a victorian is felkerült a listára, akkor természetesen a lolita sem maradhat le :) , igaz, most nem kifejezetten az EGL-re gondolok, hanem úgy "unblock". Egyedül valamiért a sweet-tet nem szeretem... Az már azt hiszem túl "édes" az én ízlésemnek :) ...


3. Tribal
Na, hát na... hát milyen király stílus ez már... Ezt nem szeretni... :) Az a gyönyörű világ, amit ez a stílus képvisel... imádom ^^! No, meg... rohadt királyak a hastáncosaik :) !


4. Folk
Folk alatt valami "vikinges", északi folkot értek én itt most. Ez is eléggé hozzátartozik szerintem a goth színtérhez, legalábbis kevés olyan goth emberke akad, aki ne szeretne legalább 2-3 ilyen bandát, pedig na, azért mégis csak különálló dologról lenne szó :) ...


5. Wiccan 
Szintén a természetközelibb világ miatt szeretem ezt a stílust (már ha hívhatjuk így, és engedjétek meg nekem hogy most stílusként gondoljak rá). Azt hiszem főleg a dark morihoz való közelsége miatt szeretem :) ...

2 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...