2014. december 17., szerda

Csináljékszert rendelés (ismét ^^)


Aki követi egy ideje a blogomat, az jól tudja, hogy az ékszeralkatrészeim nagytöbbségét Ebayről szerzem be, főleg azért, mert a legtöbb itthoni oldal bődületesen drágán árul egyszerű kis szerelékeket, amire - valljuk be - az ember lánya bizony sajnálja a pénzt ... Egyetlen egy olyan magyar oldal van, ahonnan rendelni szoktam, az pedig a CsináljÉkszert, ugyanis végtelenül korrektnek tartom az árait, ráadásul nagyon tetszetős az árukészlet is. Az plusz pozitívum, hogy amióta - mondhatni - a szomszédos faluba költöztem, nem is kell 3-4 napot várni a postára, hanem amikor jön az e-mail, hogy postára lett adva a csomagom, másnap már csönget is vele a postásnéni :) ...

Ráadásul időnként baromi jó kis akciók szoktak lenni, ahogy most is, hiszen közeleg a Karácsony, no meg én is lassan egy évvel öregebb leszek :) , így úgy döntöttem, hogy meglepem magamat egy csomaggal ^^... Úgyis van pár dolog, amivel régóta szemezgetek, de eddig nem vállaltam be valami miatt.

1. Levegőre száradó gyurma - fekete [Link]
Volt már levegőre száradó gyurmám, igaz az terrakotta színű volt, amivel nagyon tudtam mit kezdeni, így felét elajándékoztam egy barátnőmnek :) ... Bizonyára csak a lustaság beszél belőlem ,amikor azt mondom, hogy szívesebben dolgozom ezzel, mint a süthető gyurmával, és őszintén megmondom, hogy én laikus szemmel különbséget nem nagyon érzékelek a kettő között. Annyi, hogy ezt megcsinálod és otthagyod, nem kell a sütővel szórakozni :) ...


2. Triple Gloss vízbázisú vastag lakk [Link]
A kisebb kiszerelést választottam, hogy majd felhasználom a fenti gyurmához :) ... Megszépíti a gyurmaékszereket, "porcelánszerűvé" teszi őket. Már várom, hogy kipróbáljam :))) ...


3. Ajándéktasakok
Képzeljétek el, nem találom sehol se a webáruházban most ezeket a kis tasakokat... Lehet már el is fogytak :O ? Mondjuk én is gyors berendeltem 4 adagnyit (egyben 5 db található), egyszerűen ciki volt már, hogy aki vesz tőlem ékszert, azt én csak egy kis simítótasakban tudom "odaadni"... :-/ Szerettem volna egy picikét "profibbnak" tűnni, remélem velük sikerül majd :) ...


4. Viaszolt kord szál lila [Link]
Naná, hogy lila, imádom a lilának ezt az árnyalatát :))) ... Egy szép, de egyszerű medál rá, és máris kész egy szép karkötő vagy nyaklánc ^^...


5. Epoxy műgyanta [Link]
Na, ez valami olyan, amit itthon sokáig nem lehetett kapni (vagy csak én voltam a béna és nem találtam), pedig nagyon fájt rá a fogam :) ... Nyálcsorgatva néztem a külföldi lányokat, hogy milyen ügyesek, és milyen csoda dolgokat ki tudnak hozni egy ilyenből... És végre nekem is van már ^^!!!


6. Totyakos kis üvegcse [Link]
Nagyon bírom az ilyen kis üvegcsés ékszereket, párat már készítettem is, igaz azok picit másmilyen üvegcsével készültek, ezek valamivel nagyobbak (nem sokkal), és ki akartam őket is próbálni :))) ...


7. Ezüst szív köztes [Link]
Még pár évvel ezelőtt vettem pár ilyen kis szépséget, gyorsan el is fogytak, azóta terveztem venni, de valahogy sose úgy jött ki a lépés, vagy elfelejtettem, mikor hogy :) ... Így most pótoltam ezt is ^^...


A következő dolgok mind-mind meglepetések voltak, ugyanis most ha 6000 forint felett vásároltok, akkor bizony meglepnek titeket egy nem is akármilyen csomaggal, amelynek tartalma teljesen ismeretlen felétek :) ... Én ezeket kaptam, mindnek nagyon örültem, hiszen vagy olyan, amit amúgy is vettem volna előbb vagy utóbb, vagy olyan, amivel már régóta szemeztem :) ...

Könyvjelzők


Hajcsat


Kerek fülbevalóalap


Kerek medálalapok


Biztonsági kapcsos fülbevalóalap


Kitűzőalapok


Madaras kapcsolóelemek


Téglalap alakú medálalap


Nagyon-nagyon megörültem a kapott szépségeknek, itt is köszönöm :))) !!!

Jó alkotást mindenkinek ;) :)

5 megjegyzés:

  1. Ejha! Igen bőkezű volt a CSÉ Jézuskája! :)
    Kíváncsi vagyok, mit hozol ki majd ezekből.
    Epoxyra van példád? Mármint, írtad, hogy miket lehet kihozni belőle, én meg csak kattogok, hogy miket? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Én is meglepődtem rajta, de nagyon meg is örültem, mert pl. könyvjelzőt már régóta kipróbáltam volna...
      Az Epoxynál arra gondoltam, hogy nagyon sokan üveglencse helyett használják. Ez akkor jön jól sokszor, amikor pl. van valamilyen medálalapod, de sehol se találsz bele való üveglencsét, vagy valami különlegesebb alakú dolgot szeretnél csinálni (pl. hűtőmágnesnél), de olyan alakú lencse nincs :)

      Törlés
    2. Láttam olyanokat is mondjuk, hogy nem üveglencsként alkalmazták, hanem valamit beletettek, pl. virágot, csillámot, és azzal is nagyon jól nézett ki :)

      Törlés
  2. Valamiért nem engedi, hogy válaszoljak az előző alá, no de csak annyit akartam, hogy: áhááá. Minden világos. :) Kíváncsi leszek, hogy mit hozol össze belőle. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm, valami bug lehet a rendszerben :-/ ... Nekem simán engedte... Egyébként egyenlőre én is várom ... XD Még nem tudom, nincs konkrét ötlet, túl sok a lehetőség :)))

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...