2014. december 19., péntek

Nyertem ^^!

Egyrészt, már nagyon rég jelentkeztem bármilyen nyereményjátékra, másrészt pedig már rég is volt, hogy nyertem volna valamit. Most azonban - ki tudja miért - jelentkeztem egyre a My Sweet Beauty Treasures blogon, ahol két gyönyörű körömlakk közül lehetett választani :) ... én persze a bordós-pirosast választottam, aki a Bullet for my Valentine nevet viseli, és képzeljétek, nekem kedvezett a szerencse :) ! El se hittem, nagyon örültem ^^! Tegnap előtt postára is lett adva a lakk, tegnap pedig már csengetett is vele a postásnéni :) ...

Úgy döntöttem, hogy idén ő lesz a Karácsonyi viseletem :) ...


1 megjegyzés:

  1. Ó, de irigyellek ezért, olyan gyönyörű szín *.* De gratulálok hozzá, remékem megmutatod majd :)

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...