2015. január 18., vasárnap

5 banda egy adott nemzettől

Észrevettétek, hogy ezt kihagytam? Pedig próbáltam szépen, sorrendben haladni a feladatokkal, de valahogy ezt sikerült kihagynom... Nagyon gáz, főleg úgy, hogy ez volt az a feladat, amit a legeslegjobban vártam X) ... Hát, ez van... Ciki :D . Szóval, most pótlom :) ...

Mi más is lehetne az én választott nemzetem, mint az OROSZ? :) Egyébként gondolkodtam, hogy melyik nemzetet is válasszam, finnekkel, norvégokkal túl egyszerű dolgom volna, olaszból nem ismerek 5töt, valami holland, svájci is megfelelt volna, de úgy se lett volna meg az 5. De az oroszból! Meséltem már, hogy Babybat és IgencsakfiatalBat koromban faltam a Youtube videóit, és persze hogy az orosz goth bandákra is rá voltam cuppanva :) ... Mikor bejött a folk-szeretem, akkor még inkább faltam őket ^^ ... Így annyira nem is volt nehéz összeszedni 5 remek kis bandát ^^ ...

1. Arkona  / Аркона
Picit talán csalás pont őket első helyen említeni, hiszen ki az, aki nem ismeri őket? Főleg, ha folk-kedvelő az illető, mert akkor bizony az Arkona kötelező! Hihetetlen, hogy mennyi erő, energia van egy-egy számukban, komolyan mondom, bármikor meghallom, élettel tölt el :) ... És hát.. gyönyörű.


2. Linda / Линда
Abszolút kedvenc volt még pár évvel ezelőtt, szinte orrba-szájba őt hallgattam :) ... Eléggé különleges, elborult zenei világ, az tény ^^...


3. Shmely / Шмели
Konkrétan ők voltak az első olyan orosz goth banda, akiket hallottam. És persze egyből szerelem volt az orosz zene iránt. Nehéz volt innen is legkedvencebb számot választani, végül ennél maradtam :) ...


4. Тролль Гнет Ель / Troll Bends Fir
Szintén egy nagyon klassz kis folk-metál banda, akik kicsit íres, kicsit skandinávos, kicsit oroszos zenét csinálnak, de ha engem kérdeztek, akkor egy igen csak tetszetős egyveleget sikerült összehozniuk ebből :))) ...


5. МЕЛЬНИЦА / Melnitsa
Szintén egy folk banda, akik gyönyörű, lágy, igazi "tündéres"-folk zenét játszanak, persze orosz szöveggel. Nagyon szeretve vannak ők is ^^...


Hát, nem mondom, hogy tökéletes és átfogó képet sikerült adnom ezzel a bejegyzéssel a jó kis orosz zenékről, de fogadjátok őket szeretettel, ők a legkedvesebb bandáim :) . Érdemes egyébként mindegyiküktől több számot is meghallgatni, nem fogjátok megbánni ;) :) !

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett! Jó tudni, hogy nem csak engem varázsolt el az orosz zene :D Én is erősen gondolkodom rajta, hogy oroszt válasszam e, de nem akarom lenyúlni az ötletedet, így lehet mást választok majd. :))

    VálaszTörlés
  2. nem lenyúlás :))) azt válaszd, amelyiket a legjobban szereted ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is az oroszt választottam már így előre, de egyik sem a te bandáid közül való... az első kivételével nem is ismertem őket. Micsoda sajátos hangulatuk van!

      Törlés
    2. Ugye ^^? Imádom őket :) ! Várom a tieid is ;)

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...