2015. január 5., hétfő

5 kedvenc Mátyás Attila


Úgyanúgy, ahogy a Kátai Tamásnál, Mátyás Attilánál is gondban lennék, hogy vajon ki Ő, hiszen még mindig műveletlen vagyok, ha magyar zenéről van szó. Szerencsémre Trish adott nekünk a kihívás kiírásában egy kis támppontot, így amikor végigolvastam, hogy milyen bandákban is volt Ő, akkor rögtön jött a felismerés, hogy "Jaaa, hogy Ő...". Egyébként én borzalmasan rossz rajongó vagyok, találkoztam már olyan lánnyal, aki fejből tudta az összes bandatag születési helyét és idejét (a teljes név mellett, és nem csak egy bandánál), na, én meg az a típus vagyok, aki jó ha tudja, hogy hogy hívják az énekest, de lehet hogy épp csak a keresztnevét ismerem... Vagy azt se :D ...
Szóval, miután elolvastam a bandák sorát, megörültem, hogy yeeey, ebből kettőt ismerek... A F. O. Systemet és a Sex Actiont (amik közül inkább az elsőt "ismerem", vagyis inkább azt hallgattam, mint a másodikat). Persze ezeket se "behatóan" ismerem, inkább csak annyira, amennyire kötelező szinten illik a magyar goth zene alapjainak egyik talkövének a munkásságát ismerni. Ne várjatok itt se beható és mély listát. Nem lesz. Magyar zenéből még mindig egyes vagyok.

1. Utolsó Üvöltés 
Az ilyen zenékre szoktam azt mondani, hogy "Jééé, magyarhoz képest nem is rossz" :)


2. Ne félj 
Szintén egy nagyon király, "hőskorszaki" zene :) ...


3. Még
Bár kicsit ezt a számot a Sisters of Mercy "koppincsnak" érzem a hasonló téma miatt, valahogy ezt is fel merem vállalni, hogy ez a szám sem rossz. Magyarhoz képest :) ...



Kicsit elgondolkodtam, hogy lehet gáz, hogy így vélekedek a saját nemzetem zenéiről, de valahogy a magyar zene sose volt a kedvencem, baromi nehezen akad rá az ember olyanra, amit úgymond érdemes a listáján tartani. Ha magyar zene, akkor kb. csak a folkokat tudom említeni, de lehet azokat is csak azért, mert ugyebár a többi folk bandához képest más hangzásvilágú a miénk :) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...