2015. január 17., szombat

Amit mások szeretnek: Top 5, amit folyton hallasz, mert népszerű, de te mégsem kedveled

Picit erős kifejezésnek érzem a "nem kedveled" szóhasználatot, inkább fogalmazzunk úgy, hogy mások képesek orrba-szájba hallgatni, én pedig szimplán nem hallgatom őket, mert baromira nem esnek bele az ízlésembe. Ezek általában a "fullhörgőmetál" zenék. Mert egyébként szeretem én a hörgést, de ne csak az legyen egy számba. No, meg a rap/hip-hop zenét se kedvelem, de az meg nem tartozik a dark jellegű zenék közé :D ...

1. Cradle of Filth
Amit fentebb írtam - indokolatlanul sok hörgés, kevés dallam az énekben. Nekem legalábbis. Egyetlen egy számuk van, amit kedvelek, de azt is csak Liv miatt :) ... Ja, meg a Temptationt, de azt is csak a vendégénekes miatt ... :D


2. Gothminister 
Szintén ez az egyetlen dal, amit "meghallgatok" tőle, a többit nem igazán szeressem... Szimplán azért, mert valahogy ... nem is tudom... olyan fura nekem ez az egész... Picit olyan "erőltetettnek" érzem.


3. "Magyarok"
Csak így szépen, összefoglalva :) ... Már több alkalommal kifejtettem a kihíváson belül, hogy valahogy nálam a magyar zenék nem igazán jönnek be. Többségük erőltettet, "béna", abszolút tucatzene, és akkor még a szövegekről nem is beszéltünk... Tisztelet a kivételnek természetesen.


4. Anette Olzon-os Nightwish
Eléggé megosztotta Tarja kilépésekor a közönséget ez az énekesnő. Természetesen voltak olyanok is, akik rajongók lettek, kinek mi ugyabár. Nekem be kell valljam, hogy nagyon nem jött be, véleményem szerint túl "populáris" volt ez a nő egy ilyen stílushoz, de hát ízlések és pofonok. Tarja elválása után azonban mégis született egy tökéletes Nightwish szám... :) ÉnekesNŐ nélküli, és mégis... tökéletes :) ! Egyébként ez is simán bekerülhetett volna a legjöbb dalszövegek közé, csak tudnám, hogy hogy maradt ki...


Oké, nem tudok 5-ket... :-/ Nézegettem a videókat, hátha valami eszembe jut, de semmi. Mondjuk, mint említettem, a legtöbb tőlem idegen zenét szinte rögtön el is felejtem :) , elég ha csak a "hasznos" információk maradnak meg a kobakomban, nem igaz :D ?

3 megjegyzés:

  1. A magyarokkal az a baj, hogy (szerintem) nem mindegyiknek volt/van meg a lehetősége "kiforrani", ráadásul ezek a témák amik angolul tök klasszan hangzanak, magyar nyelven kissé furcsák és esetlenek (azért van sok pozitív példa, de szerintem így van).
    A "magyarok" alatt (akár priviben) megírod, melyikekre gondoltál? Azért az összes magyart egy kalap alá venni szerintem kicsit meggondolatlan dolog, mert ezerféle dark jellegű stílusú zenét játszó hazai banda van, és nagyon széles a választék a tényleg pocséktól az egészen jóig.
    A felsorolás többi részével egyetértek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy igazad van. Be kell valljam, hogy nem tudok példát mondani, ugyanis megfigyeléseim szerint ezen bandák többsége kiad 1-2 számot, esetleg egy lemezt, majd megszűnnek/eltűnnek.
      Nem vagyok magyar zene párti, ennyi :) ... Nem is hallgatok, nem is "keresek" ilyen zenét, szívesebben hallgatok bármely más nemzettől :) . Ennyi.

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...