2015. január 12., hétfő

Egy denevérfióka kedvencei: Top 5 szám/banda, amit a kezdetek kezdetén nagyon szerettél, ma már kevésbé

"Babybat" korszakomat kb. 13-4 éves koromtól lehetne számítani, és leginkább az akkor "toppon" lévő bandákat hallgattam :) ... Akkor még úgymond "nemtudatosan" voltam goth, inkább csak "furcsának" meg "depressziósnak" gondolt mindenki... Mondjuk, így visszagondolva, volt benne igazság.

1. Good Charlotte - Hold On
A Good Charlotte Young and Hopeless albuma akkortájt jelent meg, amikor elkezdtem a "sötét" oldal felé tekintketni. Megvolt benne minden, ami akkor kellett - fekete sminkes, tetovált fiúk, akkoriban zúzósnak számító dallamok, és "szívhez" szóló szöveg... A Hold on-nak egyébként érdemes a klipjét is megnézni, mindigsírokezenis. Egyébként érdemes módon ezen az albumom lévő számokat ismerem egyedül a bandától, és anno baromi nagy fan voltam.


2. HIM - Sacrament 
Egy másik nagy kedvenc bandának számított nálam a HIM, őket is orrba-szájba hallgattam, és végre úgy éreztem, hogy van, aki megért :) ... Bolondság, de akkor igaznak tűnt.


3. Marilyn Manson - Lamb of God 
Manson bácsi szintén olyan zenéket szerkesztett, amiket éjjel-nappal képes voltam rongyossá hallgatni, volt hogy éjjel őt hallgatva aludtam el, reggel felkelve pedig az első dolgom volt, hogy bekapcsoljam :) ... Mondjuk, a történethez az is hozzátartozik, hogy 14 évesen egy református gimibe kezdtem el járni, és ez tökéletes "lázadás" volt ellene :) ...


4. The 69 Eyes - Brandon Lee 
A 69 Eyes szintén egy kieemelndő bandája a Babybat korszakomnak, és próbáltam visszaemlékezni, hogy vajon melyik számukat hallottam először, de egyszerűen fogalmam sem volt. Viszont annyi bizonyos, hogy a Brandon Lee számot marha sokszor hallgattam meg, ráadásul akkoriban (én is) nagy Holló-lázban égtem :) ...


5. Nightwish - Nemo 
Sokáig gondolkodtam, hogy melyik szám/banda kerüljön az 5. helyre... Within? Type O? Nagyon nehéz választás... Végül úgy döntöttem, hogy a Nightwisht választom, hiszen bár nem volt akkora nagy korszakom velük, mint a HIMmel vagy Mansonnal, mégis nagyon sokszor hallgattam őket, mert kellemesen elringattak a zenéik :) ...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...