2015. január 20., kedd

Hangszerek előnyben: Top 5 instrumentális szám, amit szívesen hallgatsz

Ajajjj, na, most vagyok még bajba - úgyis, tetszik-nem tetszik, nem hallgatok instrumentális zenét. Ha zene, akkor nekem kornyikáljon benne valaki :D ! Amikor még kicsi voltam, emlékszem, megkérdeztem anyukámat, hogy mégis mi a jó az ilyen zenékben (igaz, akkoriban a "klasszikusokat" ismertem csak, mint instrumentális zene), és ő pedig azt mondta, hogy vannak akik ezt szeretik. De mégis miért? Mit szeretnek benne? Nem énekel benne senki, nem is érthetik így, hogy miről szól a szám. Anya pedig azt mondta, hogy az ilyen zenéket csukott szemmel kell hallgatni, és akkor értjük csak meg, hogy miről is szólnak.

Hiába ülök itt és gondolkodom, hogy vajon milyen instrumentál bandákat ismerek, csupán 3 jut eszembe, ebből 2-ről már írtam :D - Adrien von Ziegler, Nox Arcana és Apocalyptica. Talán van néha, hogy egy banda megcsinálja valamelyik számának instrumentál változatát, amit csak azért hallgatok meg, mert jó rá énekelni/dúdolni a szöveget - és ha el is "rontod", akkor se ciki, mert az énekes nem énekel mást :P :D ... 

Egyébként kezdem magam "zenei-hisztisnek" érezni... Nem szeretem a magyart, a hörgőst, az instrumentálist, az industrialt/electrot... :D Komolyan mondom, felteszem magamnak a kérdést, hogy akkor most mi is van? Mit is hallgatok meg? De hát ez van, ha az ember valamit nem érez magáénak, akkor nem érez magáénak. 

Apocalypticától direkt nem a Nothing else matters-t hoztam. bár ez is ugyebár egy meglévő szám "feldolgozása", de gyönyörű. Meg hát, imádom a csellók hangját ^^...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...