2015. február 9., hétfő

Mindenképp-ki-kell-probálni DIY válogatás :)

Teljes véletlenségből, netezés közben akadtam rá az Életszépítők weboldalra, ahol persze rögtön kiszúrtam a DIY-rovatot, amit természetesen át is böngésztem :) ... Összeválogattam egy csokorra való DIY-ötletet, amelyek amolyan "muszáj, hogy megvalósítsam őket egyszer" kategóriába tartoznak :))) ...

1. Levegőre száradó gyurmából mécsestartó 
Nagyon rápörögtem a levegőre száradó gyurmára, és ez olyan egyszerű, hogy vétek nem megvalósítani :))) ...
[Link]


2. Pompom-szőnyeg 
Ez olyan puha lehet *,* ...
[Link]


3. Falevél formájú tálka levegőre száradó gyurmából 
Komolyan mondom, egyre nagyobb a szerelem ^^...
[Link]


4. Nyomtatható, rókás könyvjelzők 
Baromi egyszerű, nagyon cuki és látváányos! Ilyen egy tökéletes MUST-DIY :) ...
[Link]


5. Színes fodros párna 
Hasonlót, fekete alapon sötétlila fodrokkal :3 ... Nyamm!
[Link]


6. Préselt virágok üveglencse alatt 
Na, az ilyen ötletek miatt szeretek ilyen DIY-rovatokat böngészni. Tipikusan olyan dolog, amire én soha nem gondolnék... Pedig milyen marha jó!
[Link]


7. Életfa medál készítése 
Mindig elkacérkodom a gondolattal, hogy csinálok egy ilyet, de sajnos sose érzem magam elég jónak ahhoz, hogy meg is valósítsam :( ...
[Link]


8. Tolltartó varrása
Még egy olyan DIY, amit egyszer muszáj lesz kipróbálni :) ... Ha lesz egy jó kis varrógépem...
[Link]


9. Csipke mintájú tál készítése
Szerintem itt megint elővehetjük a levegőre száradó gyurmát, azzal is biztos szépet lehetne alkotni ^^ ...
[Link]


10. Meggymagpárna varrása 
Nem árt, ha lapul egy ilyen valamelyik szekrényünkben :) ...
[Link]


11. Teknos varrása szabásmintával 
Régebben imádtam ilyen aranyos kis állatfigurákat varrni ^^ ... Egy időben rengeteg egeret varrtam :)
[Link]


12. Dekorgomb készítése 
Nagyon kis cukik ^^ ...
[Link]


13. Filcrózsa készítése
Próbáltam már így készíteni rózsát, nagyon egyszerű és mutatós :) Ez inkább olyan DIY, amit nem szeretnék elfelejteni ^^ ...
[Link]


14. Üveglencsés hűtőmágnesek 
Én inkább ajándék / lapos-mágneseket vágtam volna fel hozzá, akkor annyira nem volna kiálló, nekem úgy jobban bejönne :) ...
[Link]



Remélem találtatok kedvetekre valót :) !

2 megjegyzés:

  1. A pompon szőnyeg valami iszonyú édes :D Annyira elfogadnám *-*
    A falevél tál meg a másik szerelmem lett *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye hogy ugye ^^ ? mindenképp meg kell próbálkozni velük ;)

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...