2015. február 14., szombat

Tippek - "Háromtálcás" műveletek

A múltkor írtam, hogy beszereztem három tálcát potom pénzért, gondoltam mutatok pár képet, hogy hogyan is kell ezt "élesben" elképzelni :) ...

Ez a bejegyzés főleg azoknak készült, akik kezdő alkotók, és keresik a tippeket a minél jobb, vagy inkább kényelmesebb alkotáshoz :) ... Emlékszem, amikor én kezdtem alkotni, sajnos semmi ilyesmit nem találtam, pedig jól jött volna... Nem mondom, jó volt magamtól is kitapasztalni a dolgokat, hiszen majdnem 5 év kellett ahhoz, hogy a "tálcás" módszerig eljussak :) , ami azért nem kis fejlődés :D ...

Az alkotásnál 

Gondolom nem vagyok egyedül azzal, amikor megrohanja az embert a hatalmas inspirációáradat, és rengeteg sok-sok ötlete támad, amit szinte azonnal meg akar valósítani. Azokra a pillanatokra vannak a tálcák - hiszen nekem nincs "munkaasztalom" sajnos, így az ölemben dolgozom :) .

A felállás a következő - a nagy tálca a "munkafelüet", amelyek az egyik kis tálcában vannak az alapanyagok. A másik kistálcán az elkészült ékszerek kapnak helyet :) . Ennél a felállásnál egyetlen egy dolog hiányzik csak nekem - egy kis "kondér", ami a szemetes szerepét tölti be. Ahiányában szemetseként a "munkafelület" (vagyis a nagy fehér papír) egyik sarka a "szemetes" :)


Már elkészült ékszerek "várakozóhelye"

Az "alapanyagos" kistálca és alatta a munkafelület szerszámokkal :)

Fényképezésnél 

Bár először nem is gondoltam volna, de fényképezésnél is jól tud jönni a "háromtálcás" módszer, főleg, mert az egyik kistálcán már ott vannak az elkészült ékszerek, akik a sorukra várnak, a másik kistálcára azok kerülnek, akiket már lekaptunk, illetve a nagy tálca remek háttérként funkcionálhat.

Én általában - ahogy az alsó kép is mutatja - középre helyezem a nagy tálcát, attól balra a még várakozó ékszerek, jobbra pedig a már lefényképezett ékszereket helyezem el a két kis tálcán :) ... Nálam bevált, kényelmes, biztos nem kavarodnak össze az ékszerek így. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...