2015. március 11., szerda

eBayes ásványok, drágakövek

Mostanában (kb. az elmúlt fél évben) biztos észrevettétek, hogy totál rápörögtem az ásványokra, meg hogy "minél természetközelibbek" legyen a dolgaim, bár ha ez a blogon annyira nem is jelent meg egyértelműen, a hétköznapokban szerintem abszolút észrevehető rajtam :) ... Így hát körbenéztem, hogy a gyönyörűséges, hatalmas online piacon mit is lehet beszerezni :) ... Kérdés persze itt az, hogy egy-egy darab mennyire természetes valójában és mennyire szintetikus ....

1. 20 féle drágakő karkötő - 3.59 USD ~ 1011 HUF [Link]
Picit drágák ezek a karkötők, viszont ez némi bizadalmat ad, hogy valódi drágakövekből készültek :) ... Nagyon szépek, érdemes válogatni ;) !


2. Drágakő medálok - 1.49 USD ~ 419 HUF [Link]
A különböző darabok különböző árúak! Bár sajnos sokat elkapkodtak már, de bízom benne, hogy hamarosan relisted lesz, és akkor megint lesz a sok szépség :) ...


3. Arany foglalatos drágakő - 1,71 USD ~ 481 HUF [Link]
Nem nagyon szeretem az aranyat, de hátha valaki ilyesmit keres :) ...


4. Drágakő gyöngyök - 3.98 USD ~ 1097 HUF [Link]
Különböző méretekben kaphatóak, különböző kiszerelések, különböző árakon :) . Egyébként, én teljesen beleszeredtem ebbe a "blue sand'-be. Gyönyörű, mintha az égbolt volna ^^!!!
Egy hasonló - 3.43 USD ~ 966 HUF [Link]
Egy hasonló - 1.79 USD ~ 505 HUF [Link]


5. 5 centis drágakő medál - 1.92 USD ~ 541 HUF [Link]
Gyönyörűek ezek a kristály formára csiszolt medálok, ezüst szerelékekkel, ráadásul szerintem az áruk is elég jó :) ... Tudnék közülük választani ^^...
Egy hasonló - 1.99 AUD ~ 433 HUF [Link]
Egy hasonló - 2.19 AUD ~ 478 HUF [Link]
Egy hasonló - 1.74 USD ~ 490 HUF [Link]
Egy hasonló - 1,48 USD ~ 417 HUF [Link]


6. Két féle szív alakú drágakő medál - 1.91 USD ~ 539 HUF [Link]
Kétféle szív alakból választhatunk, a legkülönbözőbb drágakövek közül :) ... Nekem ez a fajta jött be, és természetesen itt is elvarázsolt a blue sand ... :))))


7. Állítható méretű, ezüst gyűrű drágakővel - 3.90 AUD ~ 850 HUF [Link]
Többféle hasonló, drágaköves gyűrűvel is találkozhatunk a hatalmas piactéren, de be kell valljam, nekem ez jött be a legjobban a hasonló árkategóriában. Másik nagy kedvenc, ahol "nyers" drágakövet erősítenek a gyűrűalapra, de az nekem csillagászati ár :) ...


8. Rengetegféle foglalatú drágakő medálok - 3.65 AUD ~ 795 HUF [Link]
Rengetegféle foglalat közül választhatunk, amelybe drágakövet is természetesen mi választunk. Hihetetlen jópofa dolgokat kaphatunk így! Egyébként természetesen különböző árakban vannak.


9. Sárkányos drágakőmedál - 1.19 GBP ~ 505 HUF [Link]
Az elvvel abszolút egyetértek, a kivitelezéssel sajnos már kevésbé. Már-már beleszeretek egy medálba, de viszont a sárkány nekem néha annyira gagyinak hat, hogy be kell valljam, félek egy ilyenre lecsapni :S ...



Remélem tetszett nektek ez a kis szösszenet :) ...

8 megjegyzés:

  1. Jajj, ez a poszt nagyon nem jó!! Mármint, ásvány fanatikus vagyok, és neem jó, hogy most ezt a sok szépséget idetetted, mert megyek is telepakolni a kosaram. :D

    VálaszTörlés
  2. A nyolcas nagyon adja, csak félek, hogy élőben a foglalat olyan "olcsó" hatású lenne, tudod, olyan fakó, műanyagszerű, pedig így képen nagyon tetszetős. (Jártam már úgy, klassz kis köves medál volt, megérkezett és kb. úgy nézett ki, mint azok a műanyag-üveg leggagyibb kombók, amiket a gyerekjáték-részlegen kapni, a kínai üzletekben :(( )
    Szép mind egyébként jó kis bejegyzés volt, tudnék válogatni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, értem mire gondolsz, hát igen, ez a nagyon nagy hátránya az ebaynek :( ... Én is félek emiatt reendelni...

      Törlés
    2. (Én azért csak fogok :D Max továbbadom, vagy nem tudom... ha meg tényleg szép, akkor ennyi pénzt bőven megérnek :) )

      Törlés
    3. Hát na ja, én is mindig ezt mondom... Ha mégse jó, akkor max eladom ... :D

      Törlés
  3. A 9es gömbös medált már megrendeltem szerintem cuki lesz majd megírom milyen. Amúgy apró pici köves ékszereket meg kámeát medálokat rendeltem már és mindegyik gyönyörű szebb mint a képen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, de sajnos sokszor hallani az ellenkezőjét is :) ... Remélem ez is szép lesz élőben is ;)

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...