2015. március 29., vasárnap

Márciusi Avon

Hát, sajnos, a pöttyös Avon táskáról le kell, hogy mondjak azt mondta a tanácsadónőm :( ... Szomorú vagyok, de hát sajnos így jártam ... Várom, hogy újra legyen, hátha! :)

Viszont most márciusban is volt pár egész jó akció, amit úgy döntöttem, hogy nem fogok kihagyni.


1. Parisian Chic Miniparfüm - 699 HUF 
Nagyon kellemes illata van, bár nekem icipicit túl édes, de a tavaszi időszakban tökéletes :) !



2. Mézes bőrápoló balzsam- 599 HUF
Nagyon kellemes, bár sokan írták, hogy nagyon kicsi ez a tégely, és ez bizony így igaz... A nagy virsli ujjaimmal eleinte nagyon fura volt használni, de igazság szerint az ajkamra kenem ^^ ... Arra pedig ez a kiszerelés pont jó :) ...



3. Epres Ajakbalzsam - 399 HUF
Alapáron borzalmas drága (majdnem 3xor ennyi), ezért vettem meg :) Ami fura, hogy picit "radír" állagú, bár igazság szerint még nem nagyon használtam, a fentebb említett van most alkalmazásban :) ...



4. Körömerősítő - 699 HUF 
Mostanában nagyon törik a körmöm, szóval gondoltam adok ennek egy esélyt. Nem mondom, hogy csodaszer, de az biztos, hogy valamit használ :) ! Ami fura az az ecsete, nekem túl hosszú, így be kell valljam, hogy levágtam belőle, és így már jó, használható :) ...




5. Miteszer elleni tonik és arcpakolás - kettő együtt 1398 HUF 
Igazság szerint erről még nem tudok véleményt formálni, mert eléggé rendszertelenül használom ,de azt hiszem, hogy valamit segít :) ... Rá kéne szoknom, hogy rendszeresen használjam :) ..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...