2015. április 18., szombat

Praktika - Csodaszarvas medál

Ez a medál hibás. A hibájának pedig története van - méghozzá az, hogy a régen használt pillanatragasztómat elővettem, és használtam... Mert hogy legalább egy hónapja nem alkottam semmit. De az is lehet, hogy jóval több idő telt el... 
Szóval hát, elővettem a pillanatragasztómat, mert úgy megtetszett ez a kép, hogy akartam egy ilyen medált. Kinyomtattam a képet, szépen körbevágtam, és jött a ragasztás fázisa - és ekkor BUMM, szinte felrobbant a ragasztó a kezemben, beborítva azt. És persze a medált is. Jóval több került rá, mint akartam és mint kellett volna. Folyt mindenféle, rémálom volt... 
Szóval, ezért hibás ez a szegény kis medál, és ezért vált érzéketlenné a kezem 40%-a úgy másfél napra. Meg egy jó része a bizsamagatyámra is jutott... Ja, igen, mert még mindig megvan az a jó szokásom, hogy este alkotok, mert persze mikor máskor jön meg az ihlet, mint este :) ... 

Ha szeretnétek, itt találjátok meg: Link



De azért összességében azt mondom, megérte ez a kis incidens, látva a végeredményt :) ...


Így ajánlom viselni :)


2 megjegyzés:

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...