2015. április 6., hétfő

TheFaceShop - Blackhead out miteszereltávolító

Először is elöljáróban el kell mondanom, hogy soha nem gondoltam volna magamról hogy valaha is kozmetikumot merek majd rendelni eBayről... mindig is csodálkoztam azokon a lányokon, akiknek ez nem jelentett gondot, sőt, bátran vették a különböző krémeket Kínából.

És most láss csodát, elértem az elkeseredettség egy olyan fokát hogy Én is rendeltem. Sajnos bizony már fiatal korom óta borzalmasan miteszeres az orrom, és szerintem lassan már nincs olyan termék a hazai piacon, amit ne próbáltam volna, de sajnos egyik se bizonyult csodaszernek... 

Így hát maradt Kína. Ki tudja. Ők talán tudnak megoldást. Így akadtam rá a TheFaceShop ezen termékére.


Kb. 1500 forint volt ez a 12ml-s kiszerelés, valószínű olcsóbban is találtam volna valamit, de az egyik Bjúti blogon nagyon dicsérték a FaceShopot, így kimondottan ezt kerestem. Aranyosak voltak, kaptam 3 mintát is, amik valamilyen krémek, ezeknek még utána kell olvasnom, mégis mire valók :) , ha van rá igény, akkor egy bejegyzést szívesen intézek majd számukra.
Akit érdekel, ezt rendeltem: LINK 

Első benyomásom az, hogy kellemes illata van. Kinyomva piszkosfehér színű a krém, állagra a gyurmára vagy az olvadt rágógumira emlékeztet. Ha fel akarjuk kenni, akkor készülünk fel egy kis szenvedésre, ugyanis nagyon ragadós, tapadós, picit nehéz vele bánni így elsőre. Az ujjamon is elég sok maradt, amit alig tudtam lemosni szappannal.

Az orromra kentem először egy kb. borsónyi méretet. Elég hamar megszáradt, de sajnos kevésnek bizonyult. Így kb. dupla annyit kentem fel újra, ez meg már túl sok lett, a túl vastag rész nem száradt meg, szóval pár napra félretettem...

Már kezdtem szinte teljes egészében lemondani a dologról, amikor is egy este úgy döntöttem, hogy csinálok egy jó kis "mitszertelenítő" kúrát. Először felkentem a nemrég bemutatott Avonos arcpakolást [Link], majd jöhetett az arcradír, majd a lehúzható kence. Próbáltam a túl sok és a túl kevés közti mércét belőni, több-kevesebb sikerrel össze is jött. És láss csodát, némiképp segített is! Bár, lehet, ehhez kellett az is hogy a jó meleg fürdőben kitágultak a pólusaim. Miután lehúztam a végre eredményesen használt tisztítót, lekentem az arcom még a szintén Avonos tonikkal. Nem mondom, hogy ez az egy kezelés csodát tett, de komnolyan elgondolkodtam rajta, hogy bár picit macerás a dolog, de jó lenne ezt hetente 1-2 alkalommal végigcsinálni.


Összességében azt tudom mondani, hogy bár kicsit drágállom ezért a szerért ezt az összeget, valóban olcsóbb, mintha ugyanilyen mennyiségben tapaszt vettem volna, viszont a tapaszt jóval egyszerűbb használni, ennek meg kb. a negyede csak a kísérletezésre ment el... Tény, hogy használ, és működik, de bizony gyakorlat (vagy szerencse?) kell hozzá, nem egyszerű, ha tőlem kérditek :) ... Remélem, hogy nagyjából azért be fog válni, bár már az is megfordult a fejemben, hogy tovább adok rajta, végül a legutolsó próbálkozásom erőt adott, így valószínűleg el fogom fogyasztani, de utána visszatérek a jóval egyszerűbb tapaszok használatára :) ...

Apropó, aki az Avonos hasonló lehúzható arcmaszkon gondolkodik, azt nem ajánlom, szerintem egyáltlán nem ért semmit se, ez annál 1000x hatékonyabb! 

4 megjegyzés:

  1. Mitesszerek ellen a legjobb, ha szódabikarbonával radírozod át az arcodat olyan másfél hetente egyszer. A szódához adj egy kis vizet, hogy sűrű pépes legyen és kendd fel a nedves arcodra a cuccost.Az orrodat és környékét jobban dörgöld át és csodákat tesz :) Szárít, ez igaz, szóval utána jöhet egy könnyű krém, de tiszta lesz az ember lányának az arca. Nekem csak ez a módszer vált be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ideig én is használtam ezt a módszert, hát, nem mondom, hogy nem használt, de annál körülményesebb volt szerintem, mint amennyit ért nálam :) ... De azért köszönöm a tippet, lehet hogy visszaállok rá :) ... Olcsóbb, mint a mindenféle terméket megvenni :) ...

      Törlés
  2. Ismerős a probléma sajnos, nálam nem túl látványos főleg egy kis alapozóval vagy bb krémmel, de engem annál inkább zavar. Sok dolgot használtam már legutóbb a Clean&Clear radírját, de szerintem az semmit se használt, most a neutrogena-val próbálkozok remélem nekem az beválik, mert már nagyon unom hogy semmi sem elég hatékony. :D A szódabikarbónát szoktam én is alkalmazni meg házi zselatinos lehúzható maszkot, de ha nagyon erős radírozásra vágyok akkor csak simán kristálycukorral dörzsölöm át az arcom.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Clean&Clear nekem se vált be, pedig régebben az jó volt ... Alig vártam, hogy elfogyjon, a végén már testradírnak használtam :D ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...