2015. május 17., vasárnap

Praktika - Szivárványos pillangók

Ma végre volt erőm visszatérni véglegesen a normál kerékvágásba, olyannyira, hogy elkezdtem a csütörtöki vizsgámra kidolgozni a tételeit, persze idegösszeroppanást kaptam, mert jó pár tétel sehol sincs fenn... szóval, a fele már kész, viszont kellett valami ami idegnyugtatóként hat - mostanában ez a festés :) ...

A másik oldaluk már kész. Ott különböző lila árnyalatokban pompáznak, majd valami kerül oda is :) ... Ezen a felükön elméletileg három különböző árnyalatú szürke az alap, ezt még a betegség előtt festettem le. Így hát ma leültem szépen és festettem. Mert bizony nagyon kellett már az alkotás 3-4 nap fekvés után. Szerintem belőlük is dísz fog készülni majd valamikor, igaz, ahhoz majd fúrni is kell. Egyébként az alapokat még a KIK-ben vettem, a Kedvessel még múlt héten mentünk be, és persze - Ő utálja - végig néztük a "kacatos" részt is, ahogy Ő hívja :) ... És ahogy odaértünk ezekhez, kikerekedett a szeme, és csak annyit kérdezett "Hé, nem ilyenek a madaraid?" - szóval hát 290 HUF-ért vettem 6 db pillangók, illetve 6 db virágot is :) ...

Nem mandalák, csak szivárványok, de hihetetlen hogy milyen jó volt lefesteni őket :))) ...




Lassan majd hozom azt is, amikor a másik felük kész, illetve amikor már fel vannak fűzve :) ... Egyszer, bár még odébb van úgy érzem :) ... előbb a vizsgák ;) ! Bár úgy érzem, hogy fogok én még ezen idő alatt foglalkozni a festéssel, no meg persze az alkotással :) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...