2015. június 10., szerda

eBay & Bangood - Amiket már nagyon várok :) ...

Vettem mostanában pár dolgot a kínai nagypiacokról, gondoltam megmutatom őket most nektek, ha már tegnap egy wishlistet posztoltam [Link] :) ... Sajnos várni kell még többségükre, és már alig várom, hogy megérkezzenek :) ! Akik pedig már itt vannak, azokról lesz egy külön poszt ;) !

Először is, kezdjük a Bangood-dal! :)

1. Fekete miteszereltávolító lehúzható arcmaszk [Link] ~ kb. 1150 HUF 
Bár nem tűnik valami gusztusos dolognak, de még akciósan, kb. 850 forintért vettem ezt a maszkot, elég jó visszajelzéseket kapott, és még mindig egyik vesszőpapipám a pórusaim tisztasága :) ... Remélem nálam is működni fog!


2. E6000 extra erős ragasztó [Link] ~ 1225 HUF 
Külföldön, főleg az angolszász területeken (hűűű, milyen szépen mondtam hogy USA meg Anglia) népszerű hobbi-ragasztóról van szó, amit 3 különböző kiszerelésben vehetünk meg. Én a 40g-ost választottam, annak az árát írtam ki. Erre kicsit többet kell majd sajnos várnom, már ha megérkezik egyszer, ugyanis egy kis technikai malőr lévén a PayPal-os regisztrált címemre küldték, ami még Szeged... :-/ De ha az égiek kegyesek hozzám, akkor tesóm meg fogja kapni :) ...


3. Madárkoponyás medálok [Link] ~ 620 HUF 
Borzalmas régóta szemeztem már ezekkel a madárkoponyákkal, annyira hihetetlenül jól néznek ki :) ... De eddig midnenhol csak drágábban láttam, így örültem, hogy ráleltem ezen az oldalon is :) !


4. Vintage Bronz nyaklánc-készítő készlet [Link] ~ 985 HUF 
Erről a készletről már írtam egy korábbi wishlistben, és úgy döntöttem, hogy nem halogatom tovább, főleg mivel 2000 forintról van leárazva. Azt nem igérem, hogy pontosan ugyanígy fogom felhasználni ezeket az alapanyagokat, igazság szerint főleg a sok szép medálalapért vettem meg :))) ...


5. Kristály medálok [Link] ~ 689 HUF 
Eleve tudjátok, hogy imádom a kristályokat, és most sikerült rátalálnom ezekre az édes kis medálokat :) , amik ráadásul le is voltak valamivel árazva, így még jobban megérte. Be is vásároltam, 7 különböző darab is került a kosaramba :) ... Alig várom, hogy megérkezzenek ^^!



És akkor most jöhetnek az eBay-es dolgok :) ...

1. 10 db-os mérőkészlet [Link] ~ 745 HUF 
Múltkor beszélgettük a Kedves anyukájával, hogy milyen jó angol receptek vannak, de gondot okoz nekünk, hogy akkor mégis mennyi egy bögre, meg egy evőkanál, stb, szóval, úgy döntöttem, hogy meglepem magunkat egy-egy ilyen 10 db-os mérőedénykészlettel :) ... Bár én eredetileg olyat szerettem volna, ahol mindegyik mérce más és más színű, azok már sajnos aranyárban voltak... A másik fontos szempont az volt, hogy legyen ráírva valami mennyiség :) ...


2. Holika Holika miteszertapasz [Link] ~ 1812 HUF 
Pár helyen írtak erről a tapaszról, és elég jók voltak róla a vélemények, szóval úgy döntöttem, hogy kipróbálom. Kicsit drágállom érte a pénzt, főleg akkor ha nem működik. Ha már egy kicsi változást is fog hozni, akkor már megérte :) ! Egyébként csak azért bízok benne, mert ez nem egy "egyszerű" tapasz, amit felteszel, majd lehúzol, hanem 3 fázisból épül fel, ezért 3 különböző tapaszt kell alkalmazni egy alkalom során... Nagyon kíváncsi leszek rá!


3. 20 db fecskendő [Link] ~ 757 HUF 
No, nem kell megijedni, nem léptem rossz útra, nem azért kell a fecskendő, hanem alkotáshoz :) ! Ugyanis a fecskendők elég sokféleképp alkalmazhatóak az alkotások során, szóval már éppen ideje volt beszerezni párat :) ...


4. Vénusz Légycsapója virágmagok [Link] ~ 424 HUF 
Véééégre eljutottam oda, hogy be tudtam szerezni a virágmagot... Nem túl szép teljesítmény, főleg hogy valamikor tavasz elején írhattam arról, hogy szeretnék egy ilyen kis virágot :) ... Jajj, már alig várom, hogy megjöjjön és elültethessem, és kikeljen ^^ ...


5. Hold alakú medál [Link] ~ 755 HUF 
Ez is egy olyan elem a kosaramban, amivel már baromi régóta szemeztem vele, és végre rászántam magam, hogy beszerezzek egy párat :) ... Az ezüstöt választottam, és ennyi pénzért 15 db járt. De már megvannak vele a terveim :3 ...


6. 36 db krétamatrica [Link] ~ 278 HUF 
Őszintén megmondom, hogy fogalmam nincs, hogy miért pont ebben a pillanatban gondoltam arra, hogy ezt a szintén régóta a wishlistemen lévő dolgot megvegyem, de végül csak letettem mellette a voksom :) ... Jópofa szerintem, sok lehetőség és kreativitás rejlik benne :) !


7. Ásvány medálok [Link] ~ 450 HUF
3 különböző medál került itt be a kosaramba - 2 db ametiszt (mi más?) , 2 db kék homok és 1 db aventurin. Gyönyörű mind a 3 kő, legszívesebben itt is többféléből vettem volna, de hát sajnos pénzemnek is van határa :( ...


Mostmár gondolom értitek, hogy miért várom ennyire a postást :) ... Ráadásul hamarosan érkezik egy CSÉ-s rendelés is, szóval ez a hónap most "Karácsony" :))) ...

2 megjegyzés:

  1. Pont olyan holdas medált rendeltem én is, viszont azt már készen szóval nem csak az alapot :D
    Párom apukájának a nőgyógyászati rendelőjét nem rég pakoltuk össze nagy dobozokba, és volt egy csomó bontatlan fecskendő ( meg tű is :P) most így jobban belegondolva, lehet hogy megtartok párat, tényleg hasznos lehet még :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én nem csak nyakláncmedálnak gondoltam, mert azt már sokhelyen láttam, hanem fülbevalónak is, ennek-annak, azért akartam a lecsupaszított alapot, egyébként azóta rendeltem antik bronz színben is :D ...

      A fecskendő mindig jól jön ^^ ! Tűs fecskendőnél én már gondoltam, hogy képeket is tök jó lenne csinálni ^^ ...

      Törlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...