2015. június 16., kedd

Instagram - Újratöltve! (sok szép kép)

Hogy álltok az Instagrammal? Szeretitek? Utáljátok? Be kell valljam, pár évvel ezelőtt használtam egy ideig, amikor egy rövid ideig volt okostelefonom, amit a Kedves egy picit lestoneolt :D , hosszú és régi történet :) , szóval, volt egy rövid ideig tartó Instás pályafutásom, ami kb. fél évig, ha tartott, és utána nem is foglalkoztam az egésszel. Időnként, ha a Kedves szólt hogy képezett valamit és feltette, akkor azt gépen megnéztem (gépen egyébként borzalmasan buta az Insta, senkinek sem ajánlom...), és ennyi.

Egészen múlt hétig, amikor is barátnőm új telefont vett magának, és közölte, hogy betör az Instagramra :D , és kötelező lesz nekem is likeolni a képeit. Így hát, mit volt tennem, újra felraktam a telefonomra (ami egyébként múlt április óta van meg, de nem hiányzott rá az Instagram...), és pár napnyi semmittevét után, úgy döntöttem, hogy ha már rajta van a telefonomon, akkor miért is ne hasznosíthatnám, hiszen jópofa filterek vannak rajta, szerettem azokkal hülyéskedni, próbálgatni.

Így történt hát az, hogy úgy döntöttem, újraindítom az Instagramos "karrieremet" én is :D , már ha lehet annak mondani, és feltöltögetek majd ezt-azt. Emiatt volt az is, hogy a Facebookos oldalon szokatlanul sok mobilos feltöltést láthattatok tőlem :) ...

Így, aki szeretne rámlelni, az "blithemagic" néven fenntalál ;) !

Instagram


Ez pedig néhány kép a mostanában felkerültekekről :) ...

Ő a kutyánk (vagyis a Kedvesék kutyája...), Mex, de nagy a szerelem a kis kócossal :) ... 
(ja, meg a Kedves válla is belóg :D ...) 
A képet valamelyik nap csináltam, amikor dögmelegben kint élveztük a hűs szellőt a terszon, és felengedtük a kutyát is, mert szegény úgy nézett, hogy fel akar jönni :) ... Én meg madárlelkű vagyok.

Körömlakk + üveglencse + gyurma, avagy láttam ilyet Pinteresten, muszáj volt kipróbálni :) ... 

Az első sakura-festményem (meg hosszú idő óta az első festményem...)

Itt már megszaporodtak a sakura fák :) ... Egyenlőre ez a 3 készült, még egy vásznam van, de azt még nem merem elhasználni, nehogy megihletődjek, és akarjak valami mást festeni :D ... 

Ma érkezett :) 2 db "kékhomok", 2 db ametiszt, és egy aventurin medál.

Az aventurin medál közelebbről. Gyönyörű, nem gondotlam volna, hogy ilyen szép élőben :) ... 

A kékhomok (Blue sand angolul, magyarul nem tudom van-e más neve...) medál közelebbről, ő is gyönyörű, imádom a csillogást benne ^^... 

És az ametiszt medál. Az ametiszt örökké szerelem marad, a kedvenc ásványom. Lekörözhetetlen :) ... 

Ezt pedig szintén ma érkezett, az MPL-es futárral. 3 ecset, egy dekopázs / decoupage ragasztó, 3 metálos és 4 gyöngyházfényű akril festék :) ... Készülnek már a démon / sárkány / állatszemek ;) ! És rájöttem, a nullás ecset lesz az új kedvenc festő-alkatrészem :) ... 


Remélem tetszett ez a kis szösszenet, nézzetek fel Instagramra, ha van kedvetek, fogok majd felpakolni ilyeneket, amik igazából amolyan "életképek". :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...