2015. június 22., hétfő

[JustArrived] 3 csomag kínából :) !

Ha hallom, hogy ugat a kutya, rögtön felpattanok, arra számítva, hogy jön a postás, és ha valóban ő jön, akkor szinte repülök is már az ajtóhoz :) ... Ma sem volt ez másképp, ráadásul 3 csomagot is a kezembe nyomott! Ilyenek ezek az apró - vagyis inkább óriási - örömök :) ...


Mind a 3 egyébként Banggood-ról lett rendelve, és már borzalmasan vártam, hogy megérkezzenek :) ... Egyiküknek kicsit tovább tartott az utazás, mint a másik kettőnek. Utóbbiakat egyébként bénaságomnak köszönhetően két csomagba kerültek, de egyébként egy rendelésnek terveztem :) , csak hát néha a Banggood nem azt akarja, amit én :D ...

Nem szaporítom tovább a szót, nézzük is, hogy mik érkeztek :) ...

Mint említettem két csomag igazság szerint egy rendelés lett volna, csak elbénáztam, így kb. 5 perc különbséggel rendeltem meg ezt a tucatnyi szépséget :) - mert hát persze ha ásvány, akkor nekem rendelnem kell ^^, és hogy a múltkor rendeltem a nagyobb ásvány medálokat, mindenképp szerettem volna némi kisebbet is beszerezni :) .


Balról jobbra a következők lennének ők:
- átlátszó hegyikristály
- különleges opál
- barna napkő
- lila és átlátszó mintázatú flourite
- elmaradhatatlan lila ametiszt ^^
- szintén elmaradhatatlan kék napkő (bluesand)
- és a tökéletesen fekete agate, aki új kedvenc :)


Imádom ezeket a kis medálokat, mert nagyon könnyűek, viszont jól mutatnak a nyakon :) ! Hamarosan elkészítem hozzájuk a nyaklánc alapokat, és akkor nagyon jó áron vehetitek majd őket meg ;) !


A másik - vagyis harmadik - csomagban ez a miteszereltávolító lehúzható tapasz volt található, amit akciósan vettem 800 forint körül, most 1100 forint körül van az ára. Elég sokat írtak róla, ezért mertem csak megrendelni.


Sajnos az utazás során a doboz megtört...


... de szerencsére csak a dobozon esett sérülés! :)


Mint ahogy azt megszokhattuk, a kupakot letekerve még egy kis alufólia is védi a krémet a kinyomódástól.


Szinte bizarr, hogy milyen sötét, mély fekete színe van ennek a krémnek. Truly Goth Product!


Persze nem bírtam ki hogy ne próbáljam ki rögtön. Ahhoz képest, hogy milyen nevetségesen néz ki az ember egy rakat fekete "izével" az orrán, sajnos ez sem az a csodaszer, amit kerestem. Félreértés ne essék, elég jól működik ez a készítmény, és akinek kevés miteszere van, annak valószínűleg hatékonyabban is működik, mint egy olyannál, mint én, aki mindenhol csak miteszereket lát már az arcán :) ... Egyébként lehet, hogy napi, kétnapi használat után szépen kitisztítaná az orrom, de én ahhoz lusta vagyok :) , általában elfeledkezem az ilyesmiről :) ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...