2015. június 14., vasárnap

Mindenféle beszerzések :) ...

 Nemrég mutattam, hogy mi mindent szereztem be a CsináljÉkszert-ből, most megmutatom azokat, akiket vagy kínából rendeltem, vagy máshonnan kaptam, vettem :) ...

Először is, mutatom őket ^^. Egyik kedves szaktársnőmtől kaptam, akivel elég jól kijövünk, ő is szeret kreatívoskodni, ügyeskedni, de Ő inkább a varrásban jeleskedik. Azt mondta, hogy pakolászott, és ezt a két fülbevalóalapot, és ezt a kámeás gombot találta otthon, és mivel ő - állítása szerint - nem tudja felhasználni őket, úgy gondolta, hogy nekem adná :) ... Én meg persze majd kiugrottam a bőrömből, úgy örültem neki ^^...


Úgy érzem, hogy most a kínai csomagok csoda-korát éljük, ugyanis mostanában 1-2 nap alatt ideérnek a csomagjaim kínából, magam sem tudom, hogy hogyan, de én minden esetre nagyon örülök neki :) ... 

Először is, megmutatom ezt a 36 db-os krétával írható matricát :) ... Innen vettem, és eléggé megbízhatónak tűnik, igaz, még nem használtam fel egyet sem. De ami késik, az nem múlik :) ... 


Vettem 20 darab fecskendőt is Innen (igen, a képen csak 3 van, nem akartam többet kiszedni :D ) , amiket majd a különböző ékszerkészítéseknél szeretnék felhasználni. A jó múltkor vettem műgyantát, főleg annak a használatánál szeretném ezeket a fecskendőket felhasználni, ugyanis egyszerűbb lesz így öntögetni a gyantát :) ... 


Szintén eBay-ről származik, Innen, ez a 3lépéses pórustisztító, amit már ki is próbáltam, azért található csak 2 szett már a képen :) (a teszt hamarosan fellelhető lesz a blogon!)


Madárkoponyák, ez már Bangoodról származik [Link] , tipikusan az a darab, amire már évek óta csorgatom a nyálam, hogy milyen marha jó lenne, ha nekem is ott lapulna az alapanyagok között, hiszen sok helyen láttam már, de mindig aranyárban. Végre, valahára találtam egy számomra is elfogadható áron :) ... Yeey!


És még egy Bangood-os beszerezés, egy nyaklánc-készítő szett [Link], amit igazság szerint csak azért vettem meg, mert marha jó kis alapanyagokat rejtett, illetve azért, mert akciósan 900 forintért kínálták, ami szerintem abszolút megéri (alapáron, 2000 forintért, annyira már nem szerintem). Pozitívum, hogy nem csak 6 láncra való alapanyagot adtak, hanem jóval többet, így a "maradékot" a későbbiekben is lehet hasznosítani :) ...


Még a jó múltkor jártam a Jysk-ben, és ott kinéztem magamnak a 4-színő festékszetteket (összesen 3 fajta volt), de mivel akkor ügyesen otthon hagytam a kupont, amit a hírlevélre feliratkozásért kaptam, és amivel 5000 foront feletti vásárlás esetén 1000 forintot elengednek nekem, így bevásároltam mind a 3 szettből, sőt, még 4 db vászon is került a kosaramba. A nagy gondom az, hogy picit megbántam, hogy csak egy vásznat vettem, lehet jó lett volna többet venni... Hát, hátha még legközelebb is lesz :) ...


A színeknél nagy szerencsém volt, ugyanis a kék-zöld 4-es pakkból az utolsót hoztam el.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...