2015. június 17., szerda

Praktika - Csontvázmadaras szett


Nem is olyan rég mutattam, hogy micsoda szépségeket szereztem be innen-onnan [Link], ez a csontvázmadaras szett is ennek az eredményeként születhetett meg :) . Mint írtam anno, már nagyon régóta szerettem volna egy ilyen szettet, szóval örülök, hogy emberi áron ráakadtam :) ...

Egy fülbevaló és egy nyaklánc készült ebben a témában, természetesen akár külön is megvásárolhatóak.

A fülbevaló méretei:
- teljes hossz akasztóval: kb. 7,5 cm
- csontvázmadár hossza: 5,5 cm



A nyaklánc méretei:
- a csontvázmadár hossza: 5,5 cm
- A lánc hossza: 54 cm


Imádom, olyan mint a pestis-maszkok kicsit "cukorkoponyásított" változatai :) ... 


2 megjegyzés:

  1. Én is nem rég vettem ilyen fülbevalót,meg egy nyakpántot amin ilyen medál van (: Nagyon kis cuki (:

    VálaszTörlés

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...