2015. július 20., hétfő

Beszerzett szépségek


Facebookon mutattam [Link], hogy jött ma három csomag, illetve benéztem a múlt héten a helyi hobbiboltba is, szóval gondoltam megmutatom ezeket a gyönyörű kis szerzeményeket ^^!

De nézzük is először az eBay-es csomagokat :) ...

Most rengeteg láncot, nyakláncalapot szereztem be, ugyanis az elmúlt időben borzalmasan kifogytam... Sok lánc született a kezeim között, na :) ...

Először is, ezek a jó kis kord-bőr nyakláncalap, amit egyszer már vettem, igaz akkor csak egy adagnyit, de annyira megtetszett, hogy kellett még két adag :) . Nagyon jó olyan nyakláncokhoz, amiknél úgy érzem, hogy nem illik hozzájuk a lánc (mert bizony ilyen is van!).


Bár a dupla láncok nem éppen az én terepeim, de tavaly ilyenkor készült néhány fej/hajdísz nálam, amik most eszembe jutottak, és amik miatt most megint kedvem kaptam :) . Emiatt szereztem be ezt a jó kis láncot ^^.


Ehhez a képhez kapcsolódva csak annyit mondok - 12 méter ezüst lánc ^^. A múltkor egy nap alatt elhasználtam 6 métert ,szóval muszáj volt pótolni a dolgokat :) ...


CsináljÉkszert!-ből is ideje volt már rendelni, hát most ennek is eleget tettem :) ... A "szokásos" szerelékeken (delfinkapcsok, szerelőkarikák) kívül, szereztem még be memóriadrót karkötőket, illetve egy négylevelű filigrán gyöngykupakot is...


... no meg persze egy nagy rakat marokkő ásványt is *,* ...



Mert ásványokból sosem elég :))) ...


Végül, de nem utoljára, benéztem a helyi hobbiboltba is, mert bizony már éppen ideje volt, ugyanis körülbelül egy éve (ideköltözésemkor :D ) eldöntöttem, hogy felfedezem a helyi terepet :) . Nagyon is jól tettem, ugyanis egy marha jól felszerelt bolt van itt, nem is gondoltam volna. És persze nem jöttem ki üres kézzel :) ...


6-féle pentart textilfestéket szereztem be, illetve egy jó minőségű 10-es ecsetet is, mert ecsetből és festékből persze sosem elég :) ...


A festékektől átmentem a gyöngyös-ékszerkészítős részre. Ott találtam néhány szépséget, amit nem tudtam otthagyni, például ezt a barna napkő ásványgyöngy chipset :) ...


... illetve fejes-, és szemes szerelőpálcákat, fekete színben. Ez igyanis már hiányzott, eléggé korlátozottnak éreztem a lehetőségeim a fekete lánccal, ugyanis nem volt hozzá szerelőpálcám. De így már sokkal jobb, sokkal több lehetőségem lesz :) ...


Mit gondoltok :) ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...