2015. július 8., szerda

[JustArrived] Két csomag érkezett... ^^


Bár elméletileg 5 hétig most a rendőrségen vagyok gyakorlaton, a mai és a tegnapi napon "szabadnapot" kaptam, ugyanis az akinél vagyok, egyrészt délutánra ment dolgozni, másrészt ma meg BV-be kellett mennie, ahová én nem mehettem, így inkább itthon szenvedtem a melegtől :) . Egészen addig, amíg nem jött a postás, át nem adott két csomagot, ami nekem jött :) ! De lássuk is miket rejtetettek, mert bizony ez a lényeg, nem más :) ...

Egy pénztárca és egy táska!


Kezdjük is a táskával. Nemrég fedeztem fel Facebookon egy "hippis" eladó csoportot [Link] , ahol sok klassz dolog mellett ráleltem egy Molli nevű lányra, aki ilyen baromi klassz, mandalás táskákat készít! Egyenlőre fekete-fehér színben, de azt ígérte, hogy hamarosan színes táskák is készülni fognak. Külön érdekessége, hogy a kendervászonból készült táskákat is egyébként ő varrja, és természetesen ő is festi rá a mandala mintákat :) .


Amikor én választottam, akkor 3 különböző mandamintás táska volt, be kell valljam, baromi nehéz volt kiválasztani, hogy melyiket is szeretném, jó pár percig vacilláltam, majd végül erre a mandalára esett a választásom, ugyanis olyan különlegesnek találtam, hogy így a fele van csak rajta, mintha csak a feljövő nap lenne. Persze a mandalák színesen az igaziak, ezért egy augusztusi projekt keretében fogom őt színessé varázsolni (természetesen az alkotó engedélyével!), bár így jobban megnézve a táskát kissé elbizonytalanodtam, hogy mi lesz akkor, ha elrontom? :)


A másik csomag Kínából érkezett, és bizony már nagyon vártam, hogy ideérjen :) . Kb. 4-5 évvel ezelőtt vettem egy fekete-fehér pénztárcát kínai boltban, 1100 forintért, és azt használtam egészen idáig, de már borzalmasan elkopott, ciki volt már elővenni is. Körülbelül egy éve emiatt elkezdtem pénztárcákat nézegetni ,de semmi jót nem találtam, egészen idáig. Banggood-on volt akciósan 1500 forintért ez a szép pénztárca, így úgy döntöttem, hogy őt megveszem ^^...



Kicsit furcsa, hogy aranyozott a cipzárja, nálam ugyanis ez alapjában kizárhatja egy pénztárca vásárlását, de ez olyan szép, hogy neki megbocsájtottam :) ...

A furcsasága az, hogy először azt hittem, hogy nagyobb mint a mostani pénztárcám, de miután bepakoltam, majdhogynem azt mondom, hogy kicsi :D . Vagy csak még nem szoktam hozzá, hogy ebben valamivel kevesebb rész van, mint az előzőmben.


Mit szóltok ? :) Ugye milyen szépeket kaptam ^^ ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...