2015. július 15., szerda

Praktika - Négy elem

Tudjátok, hogy szeretek kísérletezgetni, mindig újabb és újabb technikát kipróbálni :) . Ez akkor sem volt másként, amikor a gyurmamedálos Égbolt felett nevű nyaklánc készült, és ez a technika annyira megtetszett, hogy készült még pár ilyen ékszer :) . Íme, például ők is. A mókás velük kapcsolatban az, hogy először nem gondoltam egy témára sem, csak üveglencsék voltak, amiket ilyen-olyan színűre festettem le. Miután megszáradtak és megfordítottam őket, akkor láttam csak meg, hogy bizony akaratomon kívül is megalkottam a négy elemet :) ...


Természetesen hozzájuk is a filigrán díszítésű gyurma medálalap illet, így ezt kaptak. Remélem felismeritek, hogy melyik a föld, melyik a levegő, melyik a tűz, s melyik a víz :) . 

Természetesen eladók, szép fekete szalagos nyakláncalapot kaptak :) ... 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...