2015. augusztus 26., szerda

Balatonon jártam :) ... avagy beszerzőtúrán voltam :D

..., no de ne aggódjatok, nem lesznek rólam bikinis, vagyis inkább tankinis képek :D , főleg mert a Kedvessel egyikünk se szereti ha fényképezik őket, ezért is van hogy összesen 3-4 közös képünk van, és ezek átlagéletkora 2-3 év :D ... Szóval most egy kicsit másmilyen beszámolót hoztam :) ...

Na, hát sikeresen azon a héten voltunk ugyebár mi is lent, amikor a legvacakabb az idő, de hát már valamikor év elején lefoglaltuk a szállást, és fontos volt hogy 20-a körül legyünk ott, hiszen az a kinevezett évfordulónk, ugyanis ekkor ismerkedtünk meg, ekkor kezdődött minden :) ... Mi nem úgy kezdtünk el járni, hogy "Járunk?" "Járunk", ez sose lett kimondva, romantikus lila-ködös beszámolóm a dologról annyi, hogy mondhatni az első perctől fogva egymásra hangolódtunk :) , főleg miután egy csapatban paintballoztunk, na, de nagyon elkanyarodtam :D ... Szóval, lementünk a Balatonra, 8 napra, ebből jó ha 4 nap tudtunk 1-2 órát fürdeni. Nagyon vacak volt az idő...

Fagyizni legalább tudtunk, két "életcélt" is elértem, ettem pisztácia fagyit (sose ettem még...) és bazsalikom ízű fagyit is :D , ami meglepően jó volt, citrom-lime volt összekeverve bazsalikomdarabokkal :) ... Finom volt!


Azért a naplementét muszáj volt megörökíteni :) ... Gyönyörű volt, kár hogy olyan borzalmasan fújt a szél, pedig jó lett volna itt egy közös kép, de hát... borzalmasak lettek :D ... 

Strandolás helyett így inkább vásárolgattunk, fagyizgattunk, sétáltunk :) Ott vettem ezt a 3 körömlakkot is, akciósan összesen 1ezer HUF volt. 


Egy gyönyörű sötétlila szín, meglepően tartósnak tűnik.


Na, hát a baloldali lakk színét eléggé benéztem :D , ugyanis - persze, mikor máskor? - este vásároltam, és ott szép világos lila-szürkének tűnt, a színkódot meg persze nem néztem... Ami meglepő, hogy ezek a lakkok illatosak, pedig ezt nem írja sehol se. Amikor felkentem, akkor meglepődve tapasztaltam ezt. A rózsának kellemes orientálos illata van, a csokinak, pedig meglepően jó csoki illata van (kicsit hasonló a csoki illatú pendrive-hoz).


Mivel nem vittünk persze semmilyen kártyát, bízva abban, hogy jó idő lesz, ott vettünk egy Uno paklit, azzal próbáltuk elütni az időt. Jópofa volt, nagyon régen Unoztunk már, pedig én nagyon szeretek, gimiben szinte minden szünetben meg suli után is unoztunk :D ... 

A körmömön a bal oldali Rose 12-es lakk, ami picit túl rózsaszín nekem, pedig az illata isteni *,* ... Lehet, hogy keverek hozzá egy kis sötétlilát, hátha úgy számomra is elviselhetőbb színe lesz? 

Egy mókás felismerés volt számunkra az, hogy az egyik büfében elvitelre kértünk 4 melegszendvicset, és amikor megkaptunk jöttünk rá, hogy itt egy kifli az tényleg egy óriáskiflit jelent, nem pedig egy felet (amit eredetileg gondoltunk, ezért kértünk 4 db-ot, hogy egy alja-egy teteje fejenként). Szóval, így megvolt a másnapi reggelink és uzsonnánk is :)))) ...



Az utcában, az apartmantól nem is messze állt egy édes kis ház, amibe beleszerettem! A Kedvesnek is megtetszett, szóval a 100milliós Malom után (ami eladó Tatán :D ) ez lesz a következő, amit meg kell venni :) . Hihetetlenül milyen édes kis oldschool ház volt ez (gondolom belülről full extrás), teljesen Jane Austen jutott róla eszembe :) ... Kellemes antik hatása volt, körbe pedig egy sűrű kert foglalta körbe, ezért is nem tudtam sokkal jobb képet készíteni róla, mert egyszerűen valamit mindig takart egy fa vagy hatalmas bokor,


Ha a fenti kép nem is győzőtt meg titeket teljesen, akkor itt van egy kép a házikó bejárati ajtajáról, ami antikolt kékre volt festve, a kapun levendulaszárítvány, az ajtón koszorú... Bejárat felett egy kis kiugró tetőrész, amit két oszlop tart... Gyönyörű, hihetetlen milyen hangulatos volt ez a kis házikó, fáj érte a szívem :) !


Hiába nyaraltunk, nem tudtam kivetkőzni magamból, a téren (ahol a körömlakkokat is vettem) volt egy ásvány árus is, akinél először nem akartam vásárolni (hahaa...), de persze végül ott is bevásároltam :))) . 100 HUF / db-ért adták ezeket a "horoszkópköveket", amikből, igen, medálok lesznek :) ! Kicsi, így kényelmes medálok ^^. Vannak itt régi kedvencek (ametiszt, aventurin, hegyikristály, rózsakvarc) és néhány új kedvenc is :) (sólyomszem/kék tigrisszem, obszidián). Édes kis darabok ezek, amiknél épp tesztelek egy medálkészítési módszert (éljen a 24-órás száradási idő!).





Bár elfelejtettem először a nevét, de szerencsére kiderült, hogy Ő a Sólyomszem, másik nevén a kék tigrisszem.


Ez pedig egy édes kis négyzet alakú obszidián! :))))



A másik cukiság ez a 'woodoo baba', amit szintén az első nap már kinéztem magamnak, bár később mentünk csak vissza érte, és félórás válogatás után végül nála kötöttem ki :) . Mert van neki cukroszsákja ^^! Na jó, most menőzök, igazából a Kedves mondta, hogy legyen ő :))) ... Ja, és igen, 3 kulcscsomóm van, és egyedül az ittenin nem volt semmilyen "plüss". A halasin egy fekete cica van, a szegedin egy kék alien-izé, így az ittenire egy woodoo baba került :) ...


És bár ezzel kellett volna kezdenem, de a Balaton előtt még hazamentünk. Pénteken elmentünk Szegedre a Szabadtérire megnézni a Nyomorultakat (nem volt rossz, tetszett, de tavaly az Elfújta a szél nekem jobban tetszett, az sokkal látványosabb, monumentálisabb volt), szombaton pedig apa születésnapjára ugrottunk el ebédelni. Ott kaptam meg a bekeretezett képemet, amiből ugye 3-at festettem, egyet tesómnak, egyet anyukáméknak, egyet pedig magamnak, és ez a három kép most már ugyanolyan keretet kapott :) . Amikor hazaértünk a nyaralásból, akkor a kedvessel fel is tettük, így most már itt van a falon ^^.


Eddig egy kép volt a falon, mostmár végre van kettő :)))) ... Ja, a bal oldali egy puzzle ^^, és elméletileg rakunk ki egy másikat is, ami egy tájkép, és már csak a hatalmas erdő van hátra, amihez kb. 1-1,5 éve nem nyúltunl :D ... Pedig jó lenne azt is összerakni, bekereteztetni, és kirakni emellé a két kép mellé :) ...



És végül, de nem utolsó sorban megérkezett a Blizzardos rendelésünk is, aminek a vámos dolgait hajattépve intéztünk a nyaralás előestéjén, szóval, gondolhatjátok :D . Baromi nagy szívás ez a vám, főleg mivel ezek a cuccok bár vámnélküliek, de áfát kellett utánuk fizetni, és még kifizetni a vámügyintézést is a FedEx-nek, hát, ez majdnem ugyanannyi lett mint a csomag maga, szóval... Na, mindegy, megegyeztünk hogy lett egy nagyon drága Hearthstone-os párnánk, amihez adtak két ajándék bögrét... :D Kitaláljátok melyik az enyém? Igen, a bal oldali, a Diablo-s XD ... Bár azt beszéltük a Kedvessel, hogy jó lenne még a másik két Diablo-s bögre is, meg a Hearthstone-os bögréből is még pár, no meg akkor már még egy Hearthstone-os párna is... De megvárjuk, amíg telepítenek boltot az EU-n belül :D ...



Szuperpuha, nagy Hearthstone-os párna ^^! Ja, igen, kicsit rá vagyunk kockulva a Blizzárdos játékokra, főleg a Diablora meg a Hearthstone-ra :)))) ...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Feel free to comment" :)
avagy Kommenteljen bárki nyugodtan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...